• tejp

Poppispinglorna

Dax för en ny tråd igen, tydligen 3 härliga månader att se fram emot!

Vi i tråden

Nirnaeth med ♥ Xander och Adele♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin och bebis i magen ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥
    znoozan med ♥ Jimmy, Jonathan och Isak ♥
    badthing med ♥ Elias ♥
    knastroll82 med ♥ bebis i magen ♥

Karro med vilda barnen Lucas, Rufus & Moses
  • Svar på tråden Poppispinglorna
  • lindi
    Martha skrev 2008-08-23 09:40:54 följande:
    www.blocket.se/vi/17507094.htm    Hhihi den här var ju lite rolig.. :)   (obs ej min annons)
    ja den där är kul
    ♥Tuva Li 04 ♥ Love 06♥
  • Nirnaeth

Haha!! Det där hade likagärna kunnat vara min sambos annons

Martha skrev 2008-08-23 09:40:54 följande:
    www.blocket.se/vi/17507094.htm    Hhihi den här var ju lite rolig.. :)   (obs ej min annons)
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Starlet1

Ni som har dagisbarn. Hur snoriga får dom vara för att komma till dagis? Vi är ju mitt uppe i inskolningen, och Adam har redan missat två dagar pga kräkningar och feber. Men han blev frisk i fredags fast då var vi hemma också. Men näsan rinner konstant på honom, annars är han pigg som vanligt.

Kanske ska ringa dit imorgon, eller gå dit så dom får titta på honom, vi har ju så nära och måste ju ändå upp på morgonen.

• smarties
    Starlet1 skrev 2008-08-24 14:06:12 följande:
    Ni som har dagisbarn. Hur snoriga får dom vara för att komma till dagis? Vi är ju mitt uppe i inskolningen, och Adam har redan missat två dagar pga kräkningar och feber. Men han blev frisk i fredags fast då var vi hemma också. Men näsan rinner konstant på honom, annars är han pigg som vanligt.Kanske ska ringa dit imorgon, eller gå dit så dom får titta på honom, vi har ju så nära och måste ju ändå upp på morgonen.
    På mitt dagis säger dom att första dagarna smittar mest..o mina har snorat i några dagar nu, fast dom är pigga,,värsta dilemmat. Man vill ju inte med glädje ta uppehåll i inskolningen :/
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-08-24 14:13:34 följande:
    På mitt dagis säger dom att första dagarna smittar mest..o mina har snorat i några dagar nu, fast dom är pigga,,värsta dilemmat. Man vill ju inte med glädje ta uppehåll i inskolningen :/
    Nämenprecis, jag har ju redan fått göra det med 2 dagar, mindre kul kan jag säga. Men samtidigt vill jag ju inte smitta alla på dagis heller, fast han är bara snorig nu, kräkningar var ju natten mellan onsdag och torsdag förra veckan. Tror jag går dit imorgon, så får dom avgöra om han ska stanna. Jag har ju nära och måste ju ändå upp nån gång på morgonen, vi ska inte vara där förrän kl 9:30, så det är ju ingen fara.
  • Martha
    Starlet1 skrev 2008-08-24 14:52:22 följande:
    Nämenprecis, jag har ju redan fått göra det med 2 dagar, mindre kul kan jag säga. Men samtidigt vill jag ju inte smitta alla på dagis heller, fast han är bara snorig nu, kräkningar var ju natten mellan onsdag och torsdag förra veckan. Tror jag går dit imorgon, så får dom avgöra om han ska stanna. Jag har ju nära och måste ju ändå upp nån gång på morgonen, vi ska inte vara där förrän kl 9:30, så det är ju ingen fara.
    Lite snor har ingen dött av... och du lär ju se det så här..  ska du vara hemma varje gång han är minsta lilla snorig sen när du väl jobbar lär ni ju få vara hemma rätt så mycket eftersom barnen är snoriga nästan jämt....   Det är väl när det rinner gult tjockt som man ska undvika dagis...
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • smarties
    Martha skrev 2008-08-24 15:59:40 följande:
    Lite snor har ingen dött av... och du lär ju se det så här..  ska du vara hemma varje gång han är minsta lilla snorig sen när du väl jobbar lär ni ju få vara hemma rätt så mycket eftersom barnen är snoriga nästan jämt....   Det är väl när det rinner gult tjockt som man ska undvika dagis...
    Fy fasen vad skönt o höra någon säga så där och inte "NEEEJ inte skicka snoriga barn till dagis" :)
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    smarties skrev 2008-08-24 16:02:37 följande:
    Fy fasen vad skönt o höra någon säga så där och inte "NEEEJ inte skicka snoriga barn till dagis" :)
    Var så i början förra året.. Havanna fick vara hemma flera gånger för snuva.. men sen så när vi kom dit snorade ändå alla andra barn jätte mycket så nu orkar jag inte bry mej i lite snor längre... Så länge de inte har feber eller nått annat och orkar vara där så är det OK tycker jag.
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326 ♥♥♥♥
  • Starlet1
    Martha skrev 2008-08-24 15:59:40 följande:
    Nämen precis, så tänker jag också. Och eftersom jag inte ska till jobbet imorgon, utan det "bara" är inskolning, så går jag dit med honom, så får dom skicka hem oss om det inte godkänns. Lite snor dör ju ingen av. Det är mest genomskinligt. Måste ju få inskolningen avklarad den här veckan.

Hur var trolltjejen då, eller vad det var? Synd att vi missade det.
Svar på tråden Poppispinglorna