Linköping, någon? del 2
Kanske blir caféet istället för trädgårdsföreningen?
Kanske blir caféet istället för trädgårdsföreningen?
Mmm, jag tar å bussar ner till stan så får vi se hur vädret blir.
jo, visst var det en kul fika... fasen att man är så klumpig och tappar flaska och glas dock. men de vart ju snälla och erbjöd mig en ny flaska i alla fall. *puh* dit vågar man knappt gå igen nu... *tsss*
marayah. gus vilken liten söt pojk du hade. man blir ju så sugen på en liten när man ser de där små. får hoppas jag plussar snart =)
mammatill4. alma vart ju också så söt.
hoppas vi kan stämma träff en annan dag igen. hoppas på lite bättre väder. blev ju riktig åskvärme framåt fyra-tiden.
får hoppas att vädret håller i sig då även nästa vecka. väderprognosen ser inte så lockande ut.
Har bara lämnat Molly en gång, och det var till min sambos föräldrar. Vet inte om jag skulle våga göra om det dock. Hon hade kräkts och skrikigt en massa när vi gick på bio. Somnade av utmattning. *haha* Men det är ju ett år sedan nu. Har aldrig lämnat henne längre än ett dygn ensam. Känns konstigt att vara utan henne.
gillar förresten inte heller kräftor, eller krabbor, räkor osv.. har haft en fuffens idé att jag inte äter sånt som kommer ifrån hav/vatten och har levt med det sen jag var liten. Så fisk går inte att få i mig.
Däremot lät taco som en skojig idé. Är ju inte så mycket jobb med heller. Men det kan bli rätt dyrt med alla ingredienser.
leos och vincents mamma.
jag minns att sist vi var ute, så lekte ju leo och molly en del. när vi var på claras =)