• dinana

Linköping, någon? del 2

Kanske blir caféet istället för trädgårdsföreningen?

• dinana

Mmm, jag tar å bussar ner till stan så får vi se hur vädret blir.

• dinana

jo, visst var det en kul fika... fasen att man är så klumpig och tappar flaska och glas dock. men de vart ju snälla och erbjöd mig en ny flaska i alla fall. *puh* dit vågar man knappt gå igen nu... *tsss*

marayah. gus vilken liten söt pojk du hade. man blir ju så sugen på en liten när man ser de där små. får hoppas jag plussar snart =)

mammatill4. alma vart ju också så söt.

hoppas vi kan stämma träff en annan dag igen. hoppas på lite bättre väder. blev ju riktig åskvärme framåt fyra-tiden.

• dinana
    ciccielv skrev 2008-07-30 19:36:17 följande:
    ja ibland gör man borts sig.idag lyckades jag hålla brickan utan att drickan rann ur glaset.har ju sådan dålig styrka i handlederna.jag brukar tappa saker ofta som jag håller i.din tös hade jättefina blå ögon såg jag.vår stora tös hade smma ögonfärg som liten men nu är hon grönögd
    kanske det. har inte läst så mycket om den där mammakvällen. skulle det vara en utekväll utan barn, eller är det middag hemma hos någon?

ja gud vad pinsamt det är.. men jag är van *haha* är inte första gången jag tappar glas *lol*.

det är många som kommenterat Mollys blåa ögon. både mamma och pappa är blåögda, men inte som hon. det ligger gröna ögon i släkten, så vem vet så kanske de skiftar färg när hon blir äldre.
  • dinana

får hoppas att vädret håller i sig då även nästa vecka. väderprognosen ser inte så lockande ut.

• dinana

Har bara lämnat Molly en gång, och det var till min sambos föräldrar. Vet inte om jag skulle våga göra om det dock. Hon hade kräkts och skrikigt en massa när vi gick på bio. Somnade av utmattning. *haha* Men det är ju ett år sedan nu. Har aldrig lämnat henne längre än ett dygn ensam. Känns konstigt att vara utan henne.

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 21:28:28 följande:
    Oj en till som kan,, alma var expert på de med. fast hon hade  ju ingen barnv åt henn utan hon vart hysterisk om nån annan tog i henne fast ja satt i samma rum, så ja fick allt snällt ha henne hos mig ständigt när hon var lite, och fick hon hysteriska anfall om nån höll i henne så kunde ja inte ens vara i samma rum som personen var kvar i för hörde hon rösten så var de kört fast de var ja som hade henne i famnen,så hoppas inte de kommer ut en skrutt till som är lika dan
    mm, vet inte riktigt vad det berodde på.. men det var i alla fall första gången vi hade barnvakt till henne (och den enda hittills). hon har dock inga problem med främmande människor. hon älskar att umgås med folk hon precis träffat. och hon smajlar alltid upp sig när vi står i matkön på maxi och liknande. sitter vi på bussen så sitter hon gapflabbar åt personer, och pratar med dem och vinkar och har sig. ett litet charmtroll... ja förutom när hon är trött som idag. då bara sitter hon och stirrar tomt. men efter lite sömn så skiner hon upp igen.
  • dinana

gillar förresten inte heller kräftor, eller krabbor, räkor osv.. har haft en fuffens idé att jag inte äter sånt som kommer ifrån hav/vatten och har levt med det sen jag var liten. Så fisk går inte att få i mig.

Däremot lät taco som en skojig idé. Är ju inte så mycket jobb med heller. Men det kan bli rätt dyrt med alla ingredienser.

• dinana
    playmate86 skrev 2008-07-30 21:51:29 följande:
    då måste jag tipsa er om att göra kyckling tackos kanon gott lovar
    Jomen, det lät ju smarrigt =P Då hänger jag gärna på!
  • dinana

leos och vincents mamma.

jag minns att sist vi var ute, så lekte ju leo och molly en del. när vi var på claras =)

Svar på tråden Linköping, någon? del 2