Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Min man kollar porr och det är inte ortohet på det sättet,men jag mår fruktansvärt dåligt av det och blir verkligen sårad och lessen,men men jag vet inte om jag orkar med detta porrsurfande mer heller han har ju nåt jävla begär av detta vilket är skit jobbigt och jag komer på han gång på gång,men vår sits är ganska svår vi har 2 småbarn ihop är gifta och har ett hus och jag är arbetssökande och han jobbar,men vi har det ju bra i allting annat förutom detta porrsurfande som gör mig skit lessen så jag gråter
Absolut inte!
Jag själv älskar porr,kollar så fort jag får tillfälle till det.
Mannen kollar säkert oxå,men jag tror inte hans intresse för det är lika stort som mitt,hi hi.
Nej,jag anser inte att det är otrohet.
Mår man dåligt av det så tror jag att det har med sitt självförtroende att göra,eller så har man jobbiga problem med sig själv.
Hade mannen blivit ledsen för att jag älskar porr,så vet jag inte vad jag hade gjort.Jag hade försökt hjälp han om det går,men slutat titta hade jag inte gjort.
Porr är inte otrohet. Dom som tycker det är bara osäkra på sig själva/dåligt självförtroende.
jag är inte osäker eller har dåligt självförtroende, men när min kille tittar på porr så FÅR jag dåligt självförtroende istället. Varför ska min kille göra något som får mig att må dåligt?
Håller med!!!!!!! Bra sagt!!
Visst alla har rätt till sin åsikt if rågan! Men man måste ju självklart respektera vanadra! SKulle dte avar så att den motsatta praten mår fruktanskvärt dåligt av detta så borde man ju ta tag id et hela? Å visa respekt?!!
jag tycker absolut inte att porr är otrohet....om det konsumerad på ett sunt sätt....
börjar man välja bort familj, vänner och arbete för att titta på porr...då har man ett problem....
jag själv kollar på porr och jag vet att min man också gör det...
tror som många andra skrivit att det har mycket att göra med självförtroende om man anser att porr är otrohet...