Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
nej det tycker inte jag.. Jag kollar själv på porr utan min sambo ibland och han gör det utan mig.. Iofs gör vi det oftast tillsammans... Men nej.. det tycker jag inte.. SÅ länge han tänder på mig också utan porr så bryr jag mig inte
Jag ser att du fortsätter med ditt ot
Jag ycker vi håller oss till det tråden handlar om,ska väl inte vara så svårt,du som tom är trådstartaren ![]()
Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 21:56:42 följande:
Så länge man inte hymlar med det och smyger omkring med det och gör det mot partnerns vilja tycker jag det är ok, men otrohet skulle jag nog inte likna det vid..
Det beror ju på visserligen vad för slags porrsurfning han/hon gör. Sitter man och glor på filmer eller bilder eller läser noveller skulle jag aldrig kalla det otrohet om det görs utan partnerns vetskap. Sitter man dock och raggar på sexchatter och kontaktforum skulle nog otrohet inte vara en alltför orimlig beskrivning...
Anonym (Mimmi) skrev 2008-07-17 21:59:06 följande: