Är PORR otrohet?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Anser ni att er partner är otrogen om han tittar på porr??? Vissa man stött på inne i formuen härinne tycker det. Är bara lite nyfiken? Jag vet ju själv vart jag står i frågan. Men vad tycker ni andra här inne på familjeliv.?
Då jag först insåg att min karl tittade på porr ansåg jag det... Om han hade tittat med mig hade det varit en sak men nu???
Men nu? Nu har jag varit otrogen på riktigt själv, mycket pga det och inser att det kanske inte alls är så att porr är lika mycket känslor som det är i verkliga livet!
Nu har inte jag läst igenom tråden så nån kan ha svarat redan det jag tänker skriva! *informerar*
I alla fall..om man ska utgå från sig själv så är det väl såhär:
Om/när jag tittar på porr så älskar ju jag inte min partner mindre för det och om det är så för mig så måste det ju vara så för min partner. Dvs han älskar/tänder inte på mig mindre för att han kollar på porr!
Men har man problem med det så måste man prata om det och därigenom kanske komma fram till nån kompromiss ex att han inte kollar på det när jag är hemma.
Men att man är otrogen för att man kollar på porr, det tycker jag inte!
Tack för mig! ![]()