Phil and Ted syskonvagn del 11
kolla så dom inte redan sitter på syskonsitsen..vagnen kan dom inte sitta på eftersom du har tagit bort bygelen...
kolla så dom inte redan sitter på syskonsitsen..vagnen kan dom inte sitta på eftersom du har tagit bort bygelen...
HAr du inga så ring den du köpte av och fråga...
ring en barnvagnsaffär och kolla om dom har (om ni har söndagsöppna barnvagnsaffärer)
Vet inte om du kan kräva att hon ska betala för dom eftersom det inte går att använda den som syskonvagn med sitsen framför utan dom.....
Vet dock inte om affärerna brukar ha det hemma..
jag har också kvar gamla vagnen....Sen har jag sjal, och sen sele som jag också kommer att använda..
tvåan satt mot mig tidigare iår, då var han 2.5 år! Tycker inte om den vagnen med sittdelen vänt framåt..
Testade med en treåriong, 14 kg, bak i syskonsitsen, ensam. Utan lutningsläge var det precis, så man får hålla i handtaget, men inget mer än det...satt han bara lite framåt var det inte alls likadant..Men en väska i andra sitsen bör göra suset...skötväskan tex...Bara den väger lite..
Testade också i sitsen när den var monterat framme, huvudet tar i sufletten, men när jag drog den bakåt drog han den fram igen, så den plågade inte honom...
och då hadde jag bältet där det ska vara (så en kan ligga under) Då kommer ju rumpan möjligen lite högre upp..
Har inte en sån flärp jag häller...
HAr en carena på bredden, en sulky...Vad jobbigt..Var tvungen att ha den när barnens förskola flyttae i 9 månader till lokaler 3 ggr längre bort, också bort från bussarna..(skulle vidare med buss). Vagnen lämnade jag dock på förskolan...
vårat brioskydd passar inte eftersom just det (04) har gummiband där nere, sen tryckknappar där uppe, på motsatt håll..(den delen man kan fella upp och sätta fast i sufletten..) Så den funkar inte..