• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

Synd, annars hade vi kunnat göra något på tisdagen så du inte kännt dig så ensam. Kram

Tjosan skrev 2008-08-20 10:30:28 följande:
    Bor mitt i landet
  • Anonym (ledsen)

Tjosan,jag hade det inte så bra på vår bröllopsdag,bara grät och mådde skit!finns det inget du kan göra som du mår lite bättre av iallafall,har du ingen bra vän du kan ta en heldag med,först shoppa sen gå ut med på kvällen,eller egentligen vad som helst som skingrar tankarna lite!om du har barnvakt förstås....jag har turen att ha några goda vänner som jag kan älta med för det blir mycket samma om och om igen som jag tjatar om,gråten kan också komma närsom helst,jag tror man måste få tjata om sammma saker och gråta när man behöver,för att kunna gå vidare!kram!

• Anonym (ledsen)

Who knows,jag har alla möbler jag behöver,men har varit och köpt tapeter till köket idag,det är jag glad för,känns bra att få till det som man vill själv!kram!

• Anonym (ledsen)

skulle bara lägga till att jag är rädd för ensamheten,så ynklig är jag!fast jag annars tycker om ensamheten ,denna ensamhet är ju inte självvald!

• Isorfidien

Tyvärr vet jag hur det känns och hur dåligt du än mår idag så kommer du att få bättre dagar snart. Vissa dagar kommer att kännas som om du skulle kunna ta dig an hela världen och andra dagar så blir man så låg att man inte ens orkar kliva ur sängen. Efter ett tag kommer det att bli fler bra än dåliga dagar. Det är i alla fall det hopp jag har och ibland är det just denna tanke som är det enda som gör att jag känner att jag orkar fortsätta en dag till.

Nu lämnade inte min man mig för någon annan utan det var så att jag hittade hans sexannons på nätet vilket gjorde att jag och barnen flyttade ifrån vårt gemensamma hem och vi har nu bott i vår nya lägenhet i två månader.

• Anonym (xXx)

Anonym (ledsen) skrev 2008-08-20 14:26:22 följande:

skulle bara lägga till att jag är rädd för ensamheten,så ynklig är jag!fast jag annars tycker om ensamheten ,denna ensamhet är ju inte självvald!
    Ja det är väl så jag känner också.. ICKE självvald ensamhet är hemsk.. Den är jag väldigt rädd för också.. Det är den som kan få mig att gråta på kvällarna..
  • Who knows

TS
    Roligt med nya tapeter, jag har snart gjort om hela min lgh Så kul att välja precis det man själv vill ha!
    Att vara ensam var det som jag var mest rädd för när vi separerade. JAg har oxå alltid tyckt det varit skönt när man har fått vara ensam hemma, men att vara ensam ensam, det kändes skrämmande. Men nu har jag lärt mig och det går bra.
    Man inser att man inte upphör att existera bara för att man är ensam, tror inte jag trodde det heller, men det var något väldigt skrämmande över det iaf.
    Jag kände oxå att om inte han älskar mig så finns det ingen på denna jord som kan göra det, jag är inte värd att älskas osv. Men nu känns det inte så längre och det är skönt

Kram

• Anonym (ledsen)

hej allihop!ja,vad gör man med all sin ensamtid,nu efter ca.två månader börjar jag kunna se lite på tv,kunde inte koncentrera mej på nåt förut!och han,han lever i en ny familj och är lycklig!ååååhh vad jag hoppas han en dag får vad han förtjänar!min ljuspunkt är min mysiga lilla lägenhet!är så glad för den!

• Who knows

Ja, visst är det svårt att se på tv eller att läsa en bok, kul att det börjar ordna sig för dig och att du kan göra dessa saker igen.
    Men vad gör man med sin tid... Träffar vänner och sitter en hel del vid datorn. Men du kan nätdejta
    Skönt att du är nöjd med din lgh
    Kram

• Tjosan

Nätdejta? .. :)

Vilken sida är bra då?
    Nej skämt å sido, det är inget jag är redo för.

Men för er går det nog bättre.

Det här med nya tapeter har jag också tänkt på. När han flyttar vill jag göra om huset så det blir som nytt eftersom det är en ny fas i livet. Hoppas bara att jag orkar genomföra det också.
    Först måste jag köpa mig en ny säng. Inte så himlans skönt att ligga på golvet.

Svar på tråden dumpad