• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Anonym (ledsen)

xXx är du kanske liksom jag dumpad....?isåfall är det ändå som alla säger,det bli bättre med tiden,även om jag fortfarande mår sådär,går det litet,litet bättre för varje dag!

• Tjosan

Själv står jag i ingemansland. Kan bli dumpad när som helst känns det som eftersom han fortfarande bara tänker på henne fast vi skulle försöka igen. Jag älskar ju min man. Eller så kastar jag ut honom, vilket också är svårt. Vet ingenting.

Hur kunde livet bli så här? Vad har jag gjort för fel?

Just nu mår jag skit. Stackars mina barn.

• Anonym (ledsen)

hej tjosan!tycker så synd om dej men är du säker på att han tänker på henne?hur kan du veta det?känner igen dina tankar:hur kunde livet bli så här,vad har jag gjort för fel,jag tänker också,vad kunde jag gjort annorlunda?trodde jag mår lite bättre men har ramlat ner i en svacka nu när jag packar och ska flytta!

• Tjosan

Han säger ju att han inte kan sluta tänka på henne. Han älskar ju henne också fortfarande. Åh vad jag hatar honom när jag hör det. Vill bara kasta ut honom och börja leva igen, men älskar den saten. Åhh jag blir tokig!

• Tjosan

TS skickar många kramar till dig. Allt blir säkert bra någon gång i framtiden. När det blir får vi väl se. Lycka till med flytten!!

• Anonym (xXx)

KÄnner igen det med att älska någon så men ändå veta att man måste verkligen få ut h*n ur livet...

Skickar massor av styrkekramar till TS och alla andra som behöver det

• Who knows

Men vilken jobbig dag ni verkar ha idag

Börjar med xXx.
    Nådstöten är inte trevlig, men nu vet du. u är det slut och du kan börja resan på att förlika dig med det. Det är ett steg, innan visste du ju inte hur det skulle bli...
    Hoppas att helgen var bra iaf.
    Kram

TS
    Ja, det suger att packa ner sitt hem och flytta när det inte var ens egen idé... Har du fått något eget att bo i eller ska du bo hos någon kompis/släkting?
    Glöm inte att ta pauser och vila från packandet så att du inte blir för ledsen...
    Kram

Tjosan
    Men gumman! Säger han att han fortfarande älskar henne? Då tycker jag nog att han ska ta och flytta ut en stund och komma fram till vad han vill med sitt liv, det är inte snällt mot dig.
    JAg vet hur det känns, för det var den sitsen jag satt i och man älskar den idioten och kan inte göra NÅGOT för att få honom att bli som vanlig och bara älska en själv.
    Se till att du inte kör slut på dig själv...

Kram på dig!

Ang Sjumilakliv, så är det en låt som jag inte kan höra längre... Den kom samtidigt som jag mådde som sämst och allt var som värst, så nu blir jag ledsen bara jag hör den, känns som att dn är skriven om oss...

• Anonym (xXx)

Who knows skrev 2008-08-18 19:28:45 följande:

Hoppas att helgen var bra iaf.

Ang Sjumilakliv, så är det en låt som jag inte kan höra längre... Den kom samtidigt som jag mådde som sämst och allt var som värst, så nu blir jag ledsen bara jag hör den, känns som att dn är skriven om oss...
    Nja var en småjobbig helg faktiskt.. kände mig liten och obetydlig hela helgen...
    Fast ena grabbens fotbollsmatch hjälpte väl lite..

Och vad det gäller sjumilakliv.. skulle jag verkligen vilja göra som han sjunger.. raka av mig allt håret.. om det inte varit för ett problem.. Jag kommer ju antagligen att se ut som en fotboll i huvudet då.. Men jag känner lite att låten symboliserar att nu får det fan vara nog... nu blir det annat... Slut på mr niceguy..
  • Who knows

xXx
    Men är det inte lite skönt att känna att du har satt ner foten och att nu räcker det?
    Det behöver inte känns bra för det, en du vet iaf vad du har och inte har.
    Kram

• FrökenX

Vet hur det känns! Har gått igenom det, och stundtals tror jag att det är över när det kommer över en igen.
    Min lilla ventil i det hela har varit att blogga om det, onagirlsmind.blogspot.com, dels har jag kunnat bearbeta saker lättare när jag fått dem på pränt del har jag härigenom fått jättemycket stöd från min helt okända människor.
    Man kan inte annat än hoppas att det blir bättre!

Svar på tråden dumpad