dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Skicka en länk i min gästbok så kanske jag kommer förbi
Anonym (xXx) skrev 2008-08-14 18:23:10 följande:
Who knows skrev 2008-08-14 18:46:20 följande:
Attans, glömde bort det...
Ja, men om du vill så kan du inboxa mig, så väntar jag ett tag innan jag svarar i tråden, då är det svårare för andra att gissa och jag, ja jag säger inget
Anonym (xXx) skrev 2008-08-14 18:50:50 följande:
Morning glory
Jag vet att jag inte bara kan ta barnen i från sin far. Det kommer aldrig på fråga. Men vi vet båda två att om vi skulle gå skilda vägar så bor de hos mig, men får vara hos sin far så mycket de vill. Barnen älskar ju sin far över allt.
Anonym (xXx)
Vill bara säga att Who knows är helt suverän. Har fått mycket tröst och stöd därifrån.
Who knows är bäst!
Men... Nu gör du mig ju generad
Kram
Får nog hålla med om det tror jag
ja,who knows,hoppas du förstår hur mycket du betyder o gör för många av oss!vet ni vad jag ska göra nu?ut o fika med en nätdejt,inte för att försöka glömma mitt x utan bara för att få nåt trevligt för sej en stund,tycker ni jag är dum,att detta är för tidigt?kram till er alla
Klart du ska på nätdejt!!! Det är ju härligt ju, känn dig uppskattad Njut av att stå i centrum och hoppas att det är en riktig goding! Finns ju lite olika typer där ute har jag märkt
Lycka till!! Hoppas du/ni får jättetrevligt.