• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

Nä eh, inte här iaf men du får väl starta en

Smoppo skrev 2008-08-07 13:41:01 följande:
    Vad faen.. Finns det ingen singel tråd, dejting tråd? ;-D
  • Anonym (ledsen)

Who knows,har just läst igenom alla inlägg i tråden o du säger så många tänkvärda saker och träffar mitt i prick,ger ord åt det jag tycker och känner!tack för allt stöd o en stor kram från mej,du är toppen!!!

• Who knows

Så gulliga ni är
    JAg försöker bara finnas här för er, vet ju hur det kändes för mig. Kram på er

• Who knows

Hur är det med er allihopa?

• namera

Jag minns när jag blev dumpad av mitt ex. Hade hjälpt honom att renovera hans lägenhet (faktum är att jag gjorde 90% av jobbet). Samma dag som allt var klart kastade han ut mig. Han hade träffat en ny. Då trodde jag aldrig att jag skulle kunna må bra igen, men det konstiga är att det kan man. Det låter kanske känslokallt, men numera är jag glad att det tog slut. Hade vi haft barn ihop hade det väl troligtvis varit ännu kämpigare förvisso, men slutsatsen hade helt klart blivit densamma.

På något sätt tror jag det viktigaste är att man tillåter sig själv att må dåligt och försöker koppla av från alla krav på att se glad ut.

• Tjosan

Jodå det är väl. Jag vet inte riktig hur jag ska känna eller rättare sagt vågar känna. Är rädd att han ska gå så jag vågar inte riktigt ta fram känslorna. Fast jag är jättegullig mot honom, så känns han så kall tillbaka. Vet inte riktigt hur han tänker. Så inombords känns det så tomt. Tänker vänta ett tag och se och känna efter vad jag verkligen vill.

Ja så ser livet ut för mig. Hur är det för er??

• Who knows

Tjosan
    Jobbigt, det där med att ge kärlek och känna viss kyla/avstånd tillbaka är så jobbigt och det tär så mkt. Var rädd om dig

• Morning Glory

Men du Tjosan. Du har inte rättigheterna att ta barnen och flytta, inte om ni har gemensam vårdnad. Bara så du vet. Det krävs bägges samtycke att inte bryta mot lagen.

• Anonym (xXx)

Jag hade kanske behövt Who knows i min tråd med..

Även om jag fått så många fina råd där också... Tur vissa på fl finns...

Svar på tråden dumpad