dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
Där tror jag oxå att du har helt rätt, barn förtjänar en lycklig mamma och en lycklig pappa
Och ja, visst suger det när ens make inte älskar en på det sättet han gjorde innan och inget jag gör kan ju få honom att ändra sig. Och ja, jag har hotat med en stekpanna i huvudet
Hi hi, snopen han ska bli utan säng! Jag orkade inte få ut sängen, så jag nöjde mig med att kasta ut lakan och bäddmadrass, täcke och kuddar
Roligt att han känner att han vill ge det en andra chans, glöm bara inte att tänka på dig själv! Du är viktig och är värd alla respekt och kärlek som du kan få
Lycka till och hör gärna av dig om hur det går för er/dig! Kram
tjosan:lycka till!
Lycka till, och tänk på dej själv du är värd att vara lyklig och vad som än händer så kommer det att bli kanon bra till slut.
//singel pappa
Jag hoppas allt blir bra tillslut. Tillsammans eller inte. Vill må bra och vara lycklig.
Vad knäpp man är. Här sitter jag och funderar. Tänker på att om allt går åt skogen, att vi inte klarar av att gå vidare. Skulle någon någonsin se åt en singel 3 barnsmor? Jag vet att det är knäppt att tänka så när vi bestämt oss för att leva tillsammans. Men min hjärna går fortfarande på högvarv.
Tjosan
Vet att det är svårt att låta bli, men ska ni försöka igen, så försök att inte tänka på vad som händer om det inte går... Då ger man liksom inte 100% för att det ska funka, förök att tänka att det ska gå
(Lätt för mig att säga )
Och skulle det nu vara så att det inte skulle funka, så är det väl klart att du hittar någon ny om du vill det
Kram
Vad faen.. Finns det ingen singel tråd, dejting tråd? ;-D
Okej jag ska försöka. Jag vill ju att det ska fungera. Men är rädd.
Det är väl inte konstigt om du är rädd... Du stasade allt och blev "huggen i hjärtat" men det behöver inte bli så igen, detta kan ha varit en väckarklocka och from nu så kommer er relation bara att bli starkare och bättre.
Tänker på dig, kram