• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

Åh, vad nyfiken jag blev på din dejt TS, lova att berätta hur det gick om du hade trevligt osv Kram

• Anonym (ledsen)

hej,tjejer!det var väl "sådär" på dejten!han kom i skjorta med fläck på och "gubbskor"!talade hela tiden om hur rakt på han var och talade om sanningar för folk.knepig typ?men det kanske var bra för jag insåg vad bra jag kan ha det själv istället för att dras med tex.en sån typ!kram

• Who knows

Lätt väl inte så skoj det där
    Jag var oxå på en här i veckan och den var inte heller bra, men man kan ju inte träffat rätt direkt
    Kul att du vågade gå iaf!
    Oxå skönt att känna att nä, jag är värd bättre!
    Kram

• Tjosan

Bättre lycka nästa gång då. Den rätta finns där ute. Det gäller bara att hitta honom.

En stor kram från mig!!!

• Anonym (ledsen)

tack who knows och tjosan,för er respons o uppriktiga intresse för hur det går.Vet snart inte hur jag ska klara mej utan er!tänkte först att ni kanske tyckte jag var snobbig med mitt omdöme om karln,men såklart ska man vara hel,ren och fräch på en dejt!lycka till ni också och en stor kram från mej!

• Who knows

Vi får starta en ny tråd där jag oxå kan få vara anonym, så kan vi skvallra om våra dejter

• Who knows

Och du TS ang snobbig eller inte, så dömmer jag ut dem rätt snabbt jag med

• Anonym (xXx)

Kommer mest in och tittar till er

• Who knows

Tycker du vi är "hemska" dejting tjejer
    Anonym (xXx) skrev 2008-08-16 21:36:04 följande:

Kommer mest in och tittar till er
  • Anonym (xXx)

Haha egentligen inte.. fast ni hade väl vänt redan i dörren om ni sett mig väntandes på er

Svar på tråden dumpad