dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
men mitt hjärta vil ha honom
Har gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag är hemma själv och helt packad. Hur kan jag sjunka så lågt. Jag är ett svin och inte mig själv längre. Vem är jag? vart är jag? Hatar mig själv och allt.
Kan ditt hjärta förlåta honom?
Inte konstigt att du dricker för att döva din smärta, ingen anledning att hata sig själv pga det. Du går igenom något som är jätte jobbigt och då gör man saker man kanske ångrar sedan.
Vem du är?
Du är samma kvinna som du var för några dagar sedan, bara en mkt ledsnare sådan.
Vart du är?
Förhoppningsvis hemma
Allt känns skit nu, men det kommer att bli någon typ av ordning på skiten, det går tyvärr inte att stressa fram tyvärr
Kram
jag känner igen mej i allt ni skriver,har också druckit mej full för att döva,men dan efter är det ännu värre......!han har tagit sina kläder och flyttat hem till henne,nu sitter jag själv i ett stort hus vi inte får sålt!ska snart flytta till en lägenhet iallafall orkar inte sitta här!mina barn har flyttat hemifrån så jag är verkligen ensam här med min ångest,har en älskad hund iallafallsom är till tröst!kram till er alla
Pinkbird
Lycka till med flytten, det kommer att kännas lättare efter ett tag när du flyttat och kommit iordning, det gjorde det iaf för mig
till tjosan:det du skrev om ett mörkt svart hål,och vart bär min framtid mej det är ju exakt så det känns!det är ju så min ångest känns fast jag inte kunnat beskriva den,det är ju denna känsla jag inte vet hur jag ska hantera!kram till dej!
Kramar till er alla.
Idag har han bestämt sig för att flytta. Han är inte redo att släppa den andra. Då brast det för mig och berättade att för våra barn som bara skrek och grät. Han kunde inte skriva på det nya kontraktet som ha skulle ha gjort. Vet inget om vad som kommer hända. Har en känsla att jag snart kommer stå här helt själv. vad ska jag göra då?? Hatar att vara själv. Vill inte ha någon annan än min man. Tänk om jag gör något dumt och tar hem nån ny bara för att få sällskap. Då är jag ju dum mot honom för jag älskar bara min man. Snälla få min älskade make att stanna hos mig. Jag förlåter allt. Bara han stannar.
Tjosan, precis så kände jag oxå, fast utan barnen då...
JAg kände mig tom och menlös. Kunde ha vänt ut och in på mig om det hade hjälp
Men det hjälper inte...
Och att vara själv efter 10år eller mer, ja jag ska vara ärlig det suger. Men man lär sig att stå ut och sedan så blir det rätt trevligt
Dt är först nu efter 2½år som jag kan säga att jag inte vill leva med min man. Hade du fråga mig för 2 mån sedan så hade jag gjort vad som helst för att det skulle bli vi, men nu har jag insett att den enda som egentligen förlorar på detta är han!
Du är värd någon som älskar dig till 100% för den du är, så som du är! Du ska inte nöja dig med mindre.Nu tänker du säkert som jag gjorde att jag bryr mig inte bara han stannar, men att leva tillsammans med någon som inte älskar en på det sättet som man vill, ja det är ingen höjdare...
Jag kan inte säga något som gör att du kommer tt må jätte bra, men min inbox finns om du behöver någon okänd som lyssnar på dig!
Kram
jag tog tillbaks min man efter förra otroheten,och hamnade i konstant underläge,för att jag tänkte att har jag gått tillbaks till honom får jag ta honom som han är!så nu då efter ytterligare några år dumpar han mej bara så lätt!även om det gör så ont och jag saknar honom aldrig mer denna man!!!!!