• Anonym (ledsen)

dumpad

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???

• Svar på tråden dumpad
  • Who knows

Tjosan, du känner dig säkert inte stark, men det märks när du skriver att du är det ändå.
    Tänk du hatar att vara själv, du vill ha någon att kram och dela livet med och ändå kastar du ut karln! Det är starkt
    Dina känslor kommer att åka bergodalbana ett tag framöver, men gråt på, det är bra att gråta.
    Bor han någon annanstans nu?
    Gmmal bitter kärring, det skulle jag oxå bli. MEn så vaknade jag upp en morgon och tänte varför ska jag det??? JAg förtjänar kärlek Och nu är jag på väg in i den delen av mitt liv, visst det känns konstigt men samtidigt helt ok
    Kram

• Tjosan

Jag vill också vara lika långt kommen som du. Orkar inte vara där jag är just nu. Många kramar till dig Who knows.

• Who knows

Jag vill inte heller vara nere i det träsk där du klampar runt nu... JAg har gjort det på tok för länge Och du kommer hit du med och längre än så, men du gör det inte imorgon tyvärr
    Kram

Tjosan skrev 2008-08-19 17:07:52 följande:
    Jag vill också vara lika långt kommen som du. Orkar inte vara där jag är just nu. Många kramar till dig Who knows.
  • Anonym

hej..jag har oxå gått igenom detta...min man lämna mig efter 9år tillsammans o det har gått 1år nu o än har jag inte kommit över det...hoppas det går lättare för dig....kram
    Anonym (ledsen) skrev 2008-07-29 07:56:27 följande:

har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
  • Anonym (ledsen)

Tjosan,har haft mycket att göra idag med min flytt och kommer hem nu och läser dina rader!du har gjort helt rätt!du är en stark och modig kvinna!mina tankar är hos dej,och många,många styrkekramar från mej!

• Tjosan

Jag är varken stark eller modig. Jag gör bara vad jag måste för att överleva. Jag hatar att leva. Vill gå och dränka mig. Vil inte finnas till längre. Klarar inte mer.
    Och så hör man ett barnskrik och vet varför man inte ligger död och begraven. Jag måste ju ta hand om mina 3 barn. Den minsta ska nu om 2 veckor skolas in på dagis. Han är så liten och förhoppningsvis förstår han inget, men han känner att mamma inte är sig lik. Han kramas och försöker få mig att skratta och vara glad. Vilket han klarar av rätt bra. De andra två går i skolan och dagis redan så det är lillkillen och jag på dagarna. Vilket gör det lättare för mig.
    Vet inte vad jag skriver längre. Kanske får ni läsa samma sak om och om igen. Men jag måste skriva, måste få ur mig allt. Vill må bra. Hatar och älskar min man. Miljoner tårar fäller jag hela tiden. Verkar inte finnas något slut.
    Ska försöka sova nu, fast jag vet att jag inte kan.
    Kram på er. Kul att man ser att allt kan ordna sig även om det kan ta tid.

• Anonym (ledsen)

Tjosan,i mina ögon är du stark och modig,du kastar ut honom trots att det är svårt!och man måste få ur sej gråt och förtvivlan,jag gråter också mycket,men ibland kan jag ändå känna lite glädje mitt i eländet,hoppas dom stunderna blir längre o längre,fast jag halkar tillbaks hela tiden.han lämnade mej fyra dagar före vår bröllposdag......hoppas verkligen du fortsätter skriva så jag får veta hur det går och hur du mår.KRAM

• Tjosan

TS:
    Jag har min bröllopsdag nu på tisdag. Hur hårt känns inte det. Vad ska jag göra då? Vad gjorde du?

• Who knows

Ts
    Skönt att ha flytten avklarad HAr du alla möbler d behöver eller ska du sätta igång och shoppa nu?
    Kram

Tjosan
    Men gumman klart du ska skriva och klart du ska gråta, det är ju kaos hos dig nu!
    Vi hade oxå bröllopsdag men någr veckor efter vi separerat. Vi gick ut och åt tillsammans....
    Vilken världs ända bor du i?

Kram och du vet att du kan använda min inbox oxå om du vill.

Svar på tråden dumpad