dumpad
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
har blivit dumpad efter 10 år för en annan kvinna han bara känt några veckor,fattar inte hur den som står mej närmast i livet kan göra så mot mej?det gör så ont,hur går man vidare???
kram till dej också tjosan!är tillbaks i huset och plockar ihop det sista,han var också här igår,kändes bra att träffa honom just då,men inte efteråt,har sån ångest över allt och hur mitt liv ska bli.........
TS
Om några år när vi sitter och tittar tillbaka på den här tiden är vi säkert både starkare som personer och lever ett lyckligt liv.
/En som fortfarande tror på hoppet!!
Tjosan.. har jag varit inne hos dig och avslöjat mig??
xXx - Ja det har du :) Men jag har inte avslöjat dig. Är en snäll själ.
Det var inte så jag menade.. tänkte bara att om du vill gå in i mitt fotogalleri och kolla vilken av de två frisyrer som finns där som jag ska välja ler...
xXx
Det var svårt. Men jag tycker om bilden du hade längst ner till höger.
okej ja de två är tagna samtidigt nästan en med mobil en med kamera... det är de med hår så att säga
Du får välja själv. Den översta var också helt okej. Då var du mörk. :)
Vilken skit dag detta verkar var för er Skickar in ett gäng med kramar
Tjosan
Inte konstigt om lillen bökar, han märker ju att något inte är som det brukar och det brukar visa sig rätt tydligt...
Hoppas att inskolningen ska bli bra, så du får lite andrum.
Kram
TS
Ja, det där med att ses är allt bra underligt. Jag tyckte att det var så underbart att få träffa honom för jag saknade ju honom så mkt, men samtidigt när han sedan gick så hamnade jag långt ner i svarta hålet...
OCh ibland gjorde det så ont bara att träffa honom för då blev det så tydligt att allt inte var som det brukade. Var han inte hemma kunde man ju lura sig själv att han var på jobbet eller liknande...
Jobbigt att vara i huset och stöka, men skönt att du gillar din lgh
Kram
xXx
Ja, sådana botten dagar så vet man inte hur man ska klara av att gå vidare och på kvällen när man ska sova och försöker komma på något bra med dagen så kan det bästa med den vara att den faktiskt är slut
Har du försökt att få prata med något proffs? Det är jätt skönt
Kram
Who knows,du är otrolig,som vanligt sätter du fingern mitt på och beskriver hur det känns,det är ju precis som du beskriver!tack för ditt stöd och tack även till tjosan.Nu är den här dan snart slut ,så skööönt!hoppas morgondagen blir bättre.Kram!