Anonym (Risker!) skrev 2008-08-07 14:58:50 följande:
Det blir inga rapporter här, tänker inte gå in i någon diskussion med dig huruvida det är farligt eller inte, eller om man kan få psykoser eller inte. Varför skulle jag? Alla som har levt några år o som har varit i kontakt med drogen på ett eller annat vis, vet att det är farligt. Varför skulle jag gå in på att försöka överbevisa dig, du försvarar drogen ändå. Var och en får väl bilda sig sin egen uppfattning, o ta ställning för eller emot. Har då iaf fall svårt för att tro att det finns någon mamma som gör vågen, eller accepterar att en barn börjar använda hasch, o sen jämför det med kaffe o cigaretter. Finns väl ingen som har glömt tid o rum efter en balja kaffe... Det argumentet är byggt för de som vill hålla på o försvara skiten, inte för oss som inser hur farligt det är, o tar avstånd ifrån det. Du har redan din ståndpunkt som du försvara med näbbar o klor, så fortsätt med det du, men jag sågar allt du står för, o álla dian argument. Får man vara så här drogliberal i sina inlägg på fl?
bästa inlägget på länge!