• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Halloj

Måste tillbaka till frisören ikväll hon lyckades inte blonda mig speciellt mkt så jag blev inte nöjd men hoppas bli det efter ikväll!

Infan bra att du inte tänker för mkt kring barnverkstaden förrän det är dags, skall med spänning följa dig i nästa cykel!

copy håller med om akupunturen, ångrar att jag inte hittat detta innan

Ha en trevlig kväll tjejer!

Kram Kram

• lilja71

Åh, jag vill se en bild på nya Caribe!!!

• Caribe

Nehejdu ingen bild blir det gick till frissan igen och blev blondare men inte riktigt blont så nu har jag ngn skum färg med alla möjliga slingor i håret... hmm tur att jag passar i de flesta färger! Men jag är långt ifrån nöjd och får hålla mig tills nästa gång jag gör slingor för att bli blond och då kan jag sätta in ett kort

Tur att man kan fokusera på så allvarliga problem som hårfärg så man slipper tänka på dom andra problemen

Skönt att det är fredag längtar att få ta helg!

Kram Kram

• lilja71

Finns det andra problem än hårfärg just nu????

• Caribe

Lilja - nej precis, dom andra är ju inte i samma klass som detta problemet 

Ska faktiskt träna på lunchen gick på pump för första gången i måndags på mer än 2 månader och det var VÄLDIGT jobbigt så jag hoppas att det skall vara lite mindre jobbigt idag

• Sommar prinsessan

Morsning.
    Håller med er, håret kan ju förstöra en hel dag!! Å blir det fel färg el form hos frissan: PANIK!!!!!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Gomorron!

Här är det verkligen känslomässig berg o dalbana. Igår kändes allt ganska bra o det var både roligt o jättemysiga danser med R igår. Men, sen åkte jag hem till mig o han till sig o det blev så fruktansvärt jobbigt.....
    Vi kommer ev. ses på lördag kväll, om inte annat på söndag, men hela mitt jag bara värker efter att få vara nära honom o det är så himla jobbigt. Han är på kurs hela nästa vecka.
    Får inte nåt vettigt gjort på jobbet idag heller. Varför kan man inte bara stänga av sina känslor?
    Nu kom det in en massa order som måste in före kl. 12, sorry att jag inte hinner kommentera nåt.

Kram

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Ursch vad jobbigt maskros, dessvärre tror jag inte det fungerar att fortsätta hålla träffas när man "gjort slut" när en av parterna har starka känslor men inte den andra.. tror dessvärre att den känslomässiga bergodalbanan bara fortsätter då! Men inser att det är jättejobbigt! Hoppas du skall göra ngt trevligt i helgen så att du får hjälp att skingra tankarna? Kram vännen

Vill önska alla en riktigt trevlig helg

Bamsekram Caribe

• tickan

Jag tycker definitivt att hårfärgsproblem överstiger allt annat och att vi gott kan fokusera på det ett tag

Extra stor kram till Maskros ikväll.

Och Caribe - jag är glad att just du finns

• Caribe

Hejsan tjejer

Hur har helgen varit?

Igår var det så ljuvligt väder, gick en långpromenad och därefter bäddade jag ner mig i en solstol ute med en tjock filt och somnade som en stock, hade faktiskt fått fin färg när jag vaknade till liv det kan jag behöva för att matcha mitt blond röda hår

Hur har det gått för dig i helgen maskros? har tänkt på dig vännen!

Tickan du vet att jag håller tummarna för att du får några fina blåsor på G

Kram kram

Svar på tråden VIHPS VIII