• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Idis 76

Maskros: *kramar om*

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • Maskros67

Tack tjejer, era kramar värmer ska ni veta ...

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • xena

Näää va tråkigt Maskros, jag som trodde på detta. Håller med Caribe att det finns någon för dig där ute! Hmm skulle behövas en träff så vi får krama om dig på riktigt!

SS, lycka till i kväll.

tickan, ska gå in på din sida och läsa...

Kyss till alla!

• lilja71

Godmiddag, tjejer!

Maskros: hur är det med dig idag? Är ledsen för din skull, men håller med övriga att det finns en prins som bara väntar på dig därute!!

• Maskros67

Morrn tjejer!

Lilja: jotack, det känns väl lite lättare idag. Var hos en tjejkompis hela kvällen igår, vi promenerade o käkade o snackade en massa.

R kommer förbi ikväll efter träningen, så jag får krama av mig lite. Imorrn kommer vi ses på dansen, det blir tufft, men jag får bita ihop.
    Ska hem till kompisen o käka först o han dyker upp en timme senare än oss, eftersom han jobbar.
    Så förhoppningsvis har jag hunnit få dansa o få upp humöret lite innan han kommer så jag kan låta bli o börja störtgråta när jag ser honom.
    Ska prata med honom ikväll att han inte får fråga mig hur jag mår, o ev. inte dansa nån foxtrot heller utan bara bugg. Annars är det nog kört

VAD är det för mening att vara kär när inte känslorna är besvarade? Och VARFÖR kan man inte bara stänga av dem??? Och VARFÖR ska man trivas så bra i varandras sällskap om man inte är ämnade för varandra?

Urk

• ProPPens

Massor med kramar till Maskros!!!! Är så ledsen för din skull, men är säker på att prinsen finns därute i dansvimlet!!!

• infan

Hejsan!
    Har bisarrt mycket kring mig nu så jag hinner inte vara här så mycket. Lämnar ett litet avtryck iaf så att ni inte tror att jag dragit igen

Maskros: men hjärtat... stora stora kramar

Kram på er alla!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Hoppas allt är bra med er. Tack för alla kramar. Jag mår mycket bättre nu.
    Ni tycker säkert jag är helknäpp, men jag kommer antagligen fortsätta träffa R, även fast jag vet att han inte är kär i mig. Åtmintone tills någon av oss får intresse för nån annan, eller för att det blir för jobbigt känslomässigt.
    Han var hos mig igår o sov kvar o jag mår så sjukt bra i hans sällskap o det vill jag inte vara utan. Iaf inte som det känns nu. Jag har ju vetat om ett bra tag att han inte är kär i mig, så egentligen är det ju ingen större skillnad.
    Att jag blev så lessen i helgen var ju för att jag trodde att jag skulle förlora honom helt o det verkar ju faktiskt inte som om han tänker försvinna ur mitt liv i första taget.
    Vet att jag är värd nån som älskar mig av hela sitt hjärta, men tills han dyker upp så får jag väl hålla till godo med R.
    Patetiskt? Ja, kanske, men jag gör det för min egen skull.

Kram allihopa!

• Sommar prinsessan

Maskis så länge du mår bra och är medveten om hur det ligger till så kör!
    Kikar in för att berätta att samtalet med F gick bra. Tror att han förstod. Har avbrutit vårt IVF då det inte känns alls bra att göra det nu med tanke på hur vi har det. När jag sa det till F blev han helt tyst, tror att han förstod då hur allvarligt jag tycker det är. För om det är ngt jag vill bli så är det ju mammaGlad
    Löööv till er alla!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Godmorgon tjejer

Jag kan bara hålla tummarna för er och era relationer tjejer! Maskros bara du vet vad du mår bra av! Sessan låter som om det äntligen gick upp ett ljus för F... håller med att avbryta ett IVF gör man inte bara sådär så då kanske han fattar att du är allvarlig, hoppas det och att det ordnar sig!

Vinkar till infan som är så busy

Jag var på mitt andra akupunktör besök igår och mår mkt bra av det faktiskt, det hjälper mkt för välbefinnandet!

Nu på lunchen skall jag bli blondin igen... spännande

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII