• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Hej tjejer

Nu har jag varit hos min akupunktör och fick beröm att jag var så duktig med min diet och träning och att hon märkte en positiv skillnad! Sen stack hon nålar vid några ställen samtidigt som hon frågade om jag hade haft en traumatisk uppväxt och jag blev väldigt förvånad när det plötsligt kom tårar när jag berättade att jag haft det... fast skönt ändå på ngt sätt. Bra bra tyckte hon när tårarna kom, blockeringar som släpper

Roligt att se dig infan och även du har tränat, duktig tjej - vad körde du?

Xena så du fick med maken ja nu går vi mot kallare tider och i helgen även ställa tillbaka klockan så nu kommer det vara kolsvart när man går hem från jobbet... suck.. får börja ta mina promenader på morgonen istället för på eftermiddagen vågar jag inte när det är så mörkt!

Men skönt med en extra timme på söndag, den kan du behöva maskros för att ta igen dig om du skall fara ut och dansa på lördagkvällen

Sessan vill höra mer om den där kursen när du varit på den

Vinkar och saknar cc och lilja Kyss tjejer!

• copycats

Hej flickor

Söta Caribe som saknar mig Så skönt att det går så bra både med diet och akupunktur. Bra när man kan gråta ut lite också

Nyss hemma från jobbet. Vädret här är typiskt skånskt höstväder. 12 plusgrader, regn och blåst! Inte alls mysigt.

Ska försöka städa lite idag. En av mina bästa vänner kommer ner i helgen och imorgon kommer jag att jobba sent så då hinns inte städningen med.

Vad alla är duktiga med att träna Jag har slöat till ordentligt. Man får kanske gå och kära ner sig i någon trevlig man. Då brukar man skärpa till sig Nej...skojade bara...jag ska ta tag i min träning igen. Saknar mina hästar så jag får väl hoppa upp på mina vänners

• infan

Caribe: Jag körde s.k. funktionell träning. Aktiverar fler, djupare och större muskelgrupper. Känns rejält både då och nu Men du, det sitter så mycket (skit) i kroppen så man kan aldrig ana vidden av det! I vintras när jag verkligen mådde botten fick jag floating och massage av kära sambon. Floatingen var en märklig upplevelse - helt tyngdlös och kroppen var i total avslappning. Efter det den mest fantastiska massage jag någonsin fått och jag fick kämpa för att inte gråt/skrik/vråla där på britsen. Jag är inte ett dugg förvånad att det kom tårar på dej

Xena: Ull-leggings kommer nog att behövas snart. Men det låter kli-igt..?

• Caribe

Copy - trist väder hoppas ni får finare till helgen när din kompis kommer på besök
    Blir det lite party i helgen oxå då om kompisen kommer?

Infan - floating måste jag prova någongång det verkar superhäftigt functional training kör jag oxå ibland det är svin jobbigt

• copycats

Caribe: Jo viss risk för lite party är det Men vi får se...man är ju inte 20 år längre Kroppen säger stopp mycket fortare nu

• Caribe

cc - ja kroppen säger definitivt stopp mkt snabbare nu och baksmällorna tar ibland flera dgr att bli kvitt... men ngt som fascinerar mig är att man ändå inte lär sig? Jag vet inte hur många ggr som jag haft en sån hemsk baksmälla och sen lovat mig själv att aldrig mer och kom nu ihåg hur du känner dig nu...... en vecka senare är det helt glömt och man är redo igen, mkt konstigt?

• Maskros67

Gomorron sötnosar!

Haha, känner igen det där med baksmällor o inte lära sig. Mycket märkligt är det

CC: hoppas ni får riktigt kul i helgen.

Hej Infan! Kul att se dig ibland Eller det är alltid kul att se dig förstås

Caribe: skönt med lite blockeringar som släpper. Själv funderar jag på att köpa en spikmatta.

Blev en joggingtur i skogen på ca 40 minuter igår, det var skönt. Hann precis innan det blev mörkt. Nästa vecka lär det vara för sent att springa efter jobbet, om man inte har elljusspår förstås. I morse var det -2 grader, burr.

Kramisar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Sommar prinsessan

Hej Maskis.
    Jisses vad du är ihärdig! Imponerad är jag
    Kram

Svar på tråden VIHPS VIII