• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Maskros67

Sessan: blir så glad när jag läser om förändringen hemma Hoppas det håller i sig nu också. Inte ha ångest, du hinner nog träna, du lär väl gå en hel del med hundarna kan jag tro. Ja, jag skulle också vilja träffas. Kanske det hade funkat i Januari, om jag kan åka hemifrån då när det är som kallast förstås Fundersam

Caribe: va! Skiner solen när du går till jobbet? Hur dags börjar du? När jag går genom skogen är det mörkt

Xena: nä, det är dans till "datormusik" men det gör inget På lördag däremot är det dans till Casanovas, det blir skitkul! Förresten så är väl du minst lika aktiv som jag. Jag har ju inte kunnat träna alls mycket pga krånglande armbåge på sistone

CC: japp, du får göra ditt bästa

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • infan

Hej hopp!

SS: så himla fantastiskt bra! Blir så glad att läsa att du är glad!

Maskros: såååå, det är bara ibland du tycker det är kul att jag är här???? Nejdå, jag fattar vad du menar!

Caribe: visst är det jobbigt med f.t! Men det känns bra, genomtänkta rörelser som verkligen biter tag! Skönt med morgonpromenad i sol

Xena: aha, du är en sån där som kan klä dig i ylle utan minsta lilla kli - jag är totalt hyperkänslig mot ull. Tyvärr för det finns så himla mycket snyggt och så brukar det hålla formen bättre än bomull (vilket är det jag drar på mig, lager på lager!). Blir så himla glad att läsa när du skriver "När vi får barn" och liknande. Så himla befriande!

• Maskros67

Infan:

Här har det mulnat på rejält, så det blir ingen solskenspromenad hem, ser ruggigt o blåsigt ut. Jaja, man får väl vara tacksam att man fick lite sol på sig på lunchen iaf.

Ha en bra kväll allihopa

• copycats

Morning babes

Med tanke på hur trött jag är så vet jag inte om jag kan leva upp till era förväntningar Partyprinsessa på deltid kanske

Xena: Jo jag vet....man drar lätt på sig lite "goskilo" när mysperioden sätter in Jag får väl träffa en "antimys"kille

Hoppas alla får en bra fredag

Pöss

• Maskros67

Morrn morrn alla gobitar

Som vanligt trött på fredagar eftersom klockan blir mycket innan man kommer isäng efter dansen. Det var iaf kul o svettigt, jäkligt bra motion. R spräckte jeansen när han bjöd mig på en flygtur

Kram kram!

• Caribe

Hej tjejer

Mulet stockholm och helgen skall bjuda på regn och rusk det blir till att mysa framför tv:n i helgen! kanske en bastu eller en brasa om det blir riktigt ruskigt!

Motionerade inte igår och framförallt gjorde jag inga flygturer som maskros men jag är trött idag iallafall, är alltid trött på fredagar! Skall dock köra pump på lunchen...

Kom ihåg att ställa tillbaka klockorna på söndag

Hoppas alla får en trevlig helg!

• Maskros67

Caribe: här har det klarnat upp nu, men det blåser som sjutton. Har ni bastu i huset?

Man måste ju ha en vilodag emellanåt så kroppen o musklerna får återhämta sig. Gud va bra o kunna träna på lunchen!

Ja, det passar perfekt att få sova en timme extra på söndag, speciellt när man nog inte är hemma förrän vid 4-tiden på morgonen

• Caribe

Maskros - ja vi är lyckliga nog att ha bastu, öppen spis och ett djupt badkar för 2 vi har hoppats på ett av dom när vi letade hus men vi hade tur

Hoppas söndagen känns så där lång som den brukar göra när man får en timme extra

Ja träning på lunchen är toppen!

• Maskros67

Va härligt Caribe! Jag har bara kamin o ett liiitet badkar, men man ryms två om man flätar in benen i varandra

• Ma Lu

VAAAAA!!!??? Har du BASTU Caribe???!!! Nu blir jag avis på riktigt Jag som fryser om fötterna idag...

Sån tur att ni har bastu om ni ska satsa på finska gener Förresten stod det väldigt bra till med generna!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden VIHPS VIII