• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Maskros67

Sessan: kallar du det för slappdag när du byter gardiner o tvättar? Låter som du har haft en bra helg också.

Kramis!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • xena

Hej, hej...

Här har det varit kallt i natt, -6 grader. Nu är vintern på gång. Längre norröver har det snöat. Helgen för min del har bestått av jobb och gränänklingsliv . Njöt med en påse chips, godis och kladdkaka i fredags. Tände massor av ljus för mig själv och tittade på tv. Det är inte ofta tv:n är på när jag är ensam hemma.

CC, hoppas du är kvitt baksmällan nu . Fast jag tycker man kan vara seg flera dagar efteråt...

SS, skönt att ni lämnat tillbaka hunden!

Maskros, det var hurtigt värre (som vanligt). Massor med dans och hushållssysslor. Skönt att de verkar gå fint med R trots allt.

• Maskros67

Hej Xena. Ja, här var det -4 i fredags, man bara väntar på snön nu.
    Mysigt du verkar ha haft det Jag har frossat som sjutton i helgen också.
    Jo vi trivs så bra tillsammans ja o Ro den enda skillnaden som märks mot förut när vi "var tillsammans på riktigt" är väl att vi inte ses lika ofta o att man känner sig lite osäker på hur man ska bete sig när vi är ute bland folk. Men men, är det så han vill ha det så kan jag väl leva med det, ett tag iaf, så länge det känns bra
    Jag försöker planera o göra mina "egna" saker o så träffas vi när det passar.

• Sommar prinsessan

Godmorgon mina kämpar.
    Hoppas att alla får en härlig tisdag trots regn å blåst. Men ni får tänka att regnet å blåsten rensar bort alla dåliga energier så känns det bättre.
    Kram

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Gomorron flickor!

Igår blev jag sur Skrikandes åkte ner på spinning o så var det fullt så jag fick åka hem igen. Kan ju inte träna nåt annat med min ömma armbåge, så jag fick köra hemma på orbin utan armar. Gick väl det också, men jäkligt irriterande att åka ända ner på stan helt i onödan.

Fast sen ringde R o frågade om han fick komma förbi o fika efter sin träning så då blev jag glad igen

Men, va mörkt det är på mornarna nu blåste igår så det knakade i hela huset. Märker verkligen skillnad med de nya fönstren, förut fladdrade det ju i gardinerna när det blåste så här. Nu var det fortfarande varmt o skönt i vardagsrummet i morse när jag kom ner. Skönt när det visar sig att alla pengar man lagt ner gör nån nytta

Kram alla!

• Maskros67

Hej Sessan! Vilken tajming

• Sommar prinsessan

Haha ja det var kul!
    Men va skönt, vi märker oxå stooor skillnad med våra nya fönster. Satte ju in dem för ca ett år sedan. Härligt när man får se att pengarna man betalar gör nytta.
    Skrikandes så irriterande med träningen fast mysigt med fikatGlad

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

japp

Du har inte hunnit kolla nåt än

• Caribe

Godmorgon tjejer,

Har svårt att vakna nuförtiden när jag inte får mitt morgonkaffe rött te har inte riktigt samma effekt!

Köpte en kok bok igår som jag gillar, den heter "den självläkande människan" av Sanna Ehdin, hon är immunolog och forskare och förespråkar ngt som kallas för IFD mat
    http://www.ehdin.com/?lang=swe

Skit med träningen maskros själv hade jag inte sån tur... när jag kom ner till pumpen igår kväll så kunde inte vår tränare leda passet så hon hade bestämt att vi skulle ha ngt som hette Pump challenge där vi gick runt i stationer och gjorde pumpövningar två och två, det var så jobbigt att jag knappt kunde ta mig hem efteråt

Skönt med nya fönster nu till vintern

Skickade kompletterande papper/undersökningar till AVA Åbo igår så nu är längtar jag bara tills vi får träffa läkaren den 20 nov

Kram Kram

• Maskros67

Morrn Caribe!

Pump challenge, det lät jobbigt, men nyttigt

Så, det går framåt i processen, bara en månad kvar tills ni får träffa doktorn då. Hoppas det går fort att hitta en donator sen

Kraaam!

Svar på tråden VIHPS VIII