• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • xena

Tittar in med en glad nyhet, "Utis" Utlandssvensk har blivit mamma till en tjej på 7 veckor! De adopterar inom landet och om två veckor får de hämta sin dotter!!!

• Agronom

GRATTIS UTLANDSSVENSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ProPPens

Sommar prinsessan skrev 2008-10-15 14:28:08 följande:

Japp är hemma där igen.Å idag satte han på en tvätt för hans kalsonger var slutÅ på lördag ska vi upp till Södertälja över dan för att lämna tillbaka BiancaOj vilken härlig dag Caribe.Maskis ja hösten brukar innebära tv, skönt. Fast dumt att va vaken för längeInfan ja klart vi tar oss igenom får se om det blir tillsammans eller isär. Just nu känns det som vi tar oss frammåt ihop! Inte ge upp. Men jag förstår din känsla, känner den lite själv faktiskt vad det gäller IVF.Ska jag verkligen ge mig ini det igen? Utgången känns ju så oviss å jag har ju inte heller direkt bra resultat bakom mig.KRAM till alla.
    Skönt att brevet gett effekt på gubben din!!! Du får vinka till mig när ni kommer hitåt med vovven!!!
  • Sommar prinsessan

Oj så häftigt, är såå glad för Utis skull!
    Ja proppis det har blivit en enorm förändring, så skönt. Ska vinka.

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Wow vilken lycka grattis till utlandssvensk en dotter på 7 veckor, det är ju fantastiskt att få adoptera en så liten bebis

• Maskros67

Gomorron!

Oj, vilka bra nyheter! Grattis till Utis, o en sån liten jänta

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Cahela

grattis utlandssvensk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    gladaste nyheten jag hört på lääänge!!!!
    hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra hurra

gift med a.
  • copycats

Hej brudar

Grattis till Utis

Typisk söndag här i Skåneland Blivit lite mycket alkohol måste jag erkänna. Champagne...rött vin...whisky...drinkar Men vad ska man göra....måste ju ställa upp

Trots en ganska massiv baksmälla så har jag storstädat. Helt underbart nu Snart kommer en kompis som ska låna mitt badkar Hon och hennes man har en helt fantastisk lägenhet på 250 kvm. Högt i tak, djupa fönster och precis ALLT utom badkar Så jag får väl låna ut mitt pyttelilla badrum så hon kan få 1 timmes egentid

Ska passa på att jobba den timmen hon gottar sig i badet!

Ha en fortsatt skön söndag

Pöss

• Maskros67

Morrn tjejer!

Hoppas alla mår bra. Jag o R o två till var på dans i Borlänge i lördags. Det var så himla kul!!! Sen på söndan hjälpte han mig byta däck o tvätta bilen o höststäda lite ute. Och så buggkurs på det.
    En kanonhelg alltså

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Sommar prinsessan

Halloj tjejjer. Verkar ha varit en toppen helg för några här inneGlad
    Själv har jag oxå haft en bra helg. I fredags var vi på basket, i lördags lämnade vi tillbaka Bianca å sedan stannade vi på Ikea i Jönköping å kollade ny soffa, kök, möbler till arbetsrummet , garderob till hallen och laminat golv. Köpte inget men vi har nu ett hum om vad vi behöver diskutera där vi tycker olika å är överens på vissa bitarSkrattande
    Söndag var slappdag för mig då F tränade hund från 11-15. Så då bytte jag gardiner, tvättade å satt lite framför tvn.
    Ny vecka med fantastiska möjligheter framför oss allaKyss

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
Svar på tråden VIHPS VIII