• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Malu bra visste jag kunde lita på dig ha så mysigt med familjen! KRAM!

• Joyce

caribe: Se bara till att lokalisera utgången så att du hoppar ut genom rätt dörr (kommer ihåg din gamla aerobicstory )!!

• Sommar prinsessan

Hej svejs. Kikar in en snabbis. Far å flänger på jobbet idagGlad

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Jasså den kommer du ihåg Joyce ja jag kom plötsligt ihåg varför jag ville rymma förra gången nu när jag gjorde det här passet.... fy vad jobbigt, men lite lättare bland kollegor där flera var lika usla Berättade storyn för min instruktör här på jobbet och hon höll på garva ihjäl sig! Hon berättade en tillbaka om hur hon lett ett pass och haft jättebråttom och startat igång allting och satt på sig head--set och sen tänkt att jag hinner snabbt slinka in på toa innan vi startar, varpå hela passet fick lyssna på hennes toalettbesök

Hej sessan!

• Maskros67

Hihi, jag minns också den storyn Caribe lycka till idag.

Malu: ha det bra i österlandet

Vinkar åt Sessan o Joyce

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Cahela

Caribe:
    Det är ljuvligt rent ut sagt att slippa allt vad klinikförsök innebär!
    Jag tycker det är sååå skönt att slippa ta mediciner, fundera på hur äggen växer, om de växer, deras kvalité, har det kommit blod i trosorna, TOA-skräcken för att upptäcka att det är rött när man kissat, ömmar brösten, ömmar brösten verkligen lika mkt idag som igår, är jag spänd över magen, är jag sur, är jag hungrig, är jag gravid, är jag skengravid osv.....
    Det är UNDERBART att slippa allt detta även om det innebär att mina chanser att bli gravid minskar. Jag ska börja med pergo snart och ser faktiskt inte fram emot det...för tre år sen såg jag fram emot min första pergokur men idag vet jag baksidan av det och drar mig för det.

Gift med A.
  • Caribe

Cah förstår att det tar emot att närma dig barnverkstaden igen men pergo kan ju verkligen göra skillnad och det är ju tabletter så det går ju hyfsat lätt, hur många behövde du ta när du gjorde förr och fick du några biverkningar? Själv fick jag ju bara ta 2st tabletter varje cykel och knappt det pga överstimulering

Men annars skriver jag under på att det är skönt att slippa klinikförsök, jag koncentrerar mig istället på min diet och träning och försöker komma iform till ÄD

• Cahela

Jag gick med i Viktväktarna i augusti tillsammans med min man och jag har gått ner 4 kilo sen dess. Känns jätteskönt!

Gift med A.
  • Cahela

När jag åt pergo så åt jag en tablett och fick några blåsor som blev stora.
    Det kanske låter knäppt men jag hoppas få några stycken som släpper istället för och få en....

Gift med A.
  • Caribe

Cah - ah då är du likadan som mig du behöver minimalt med pergo och det är ju positivt, biverkningsmässigt! Jag hoppades oxå alltid på några stycken istället för en, kommer ihåg när vi fick sexförbud när det var flera stora och vi var på varann som kaniner

Vad duktig du är med vikten, jag vägrar att väga mig men jag ser att mitt midjemått har ändrats radikalt, det känns skönt!

Svar på tråden VIHPS VIII