• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Sommar prinsessan

Hej godingar. Har haft mkt på förmiddagen. Hur har ni det?

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Caribe

Hej tjejer

Har hunnit med morgonpromenad och pump på lunchen och nu sitter jag och äter nyttig tomat/morotssoppa solen skiner summa summarum det är en bra dag

Maskros - vet inte om d spelar ngn roll man är trött oavsett på morgnarna det är en sån period nu... hoppas det blir lite bättre när det blir vinter tid och vi ställer tillbaka klockorna!

Hur är det med dig då sessan, är du hemma hos F igen nu?

• infan

Svänger förbi i all hast! Hjälper upp dagens inläggsstatistik om inte annat

Sessan: tuffa tider men du ska se att ni kommer förbi det här.

Caribe: HURTBULLE!!! Ha en fortsatt bra dag!

Maskros: Du kan väl få hänga framför tv:n lite, oftast läser man om hur du flänger och flyger omkring och fixar allt. Fast visst, när man ska upp morgonen därpå så ångrar man att man fastnade framför dumburken.

Malu: ute och reser i vida världen?! Härligt! Och den där smetiga gamla oljan från landstingsmaskineriet ska jag väl ta mig ur någon gång. Däremot så har mitt hopp falnat om att det ska finnas någon genial superlösning och att det finns någon mening med det... Jag är dödligt trött på det här nu och ger upp lite mer för var dag.

Kram på er!

• Sommar prinsessan

Japp är hemma där igen.
    Å idag satte han på en tvätt för hans kalsonger var slutFörvånad
    Å på lördag ska vi upp till Södertälja över dan för att lämna tillbaka BiancaGlad
    Oj vilken härlig dag Caribe.
    Maskis ja hösten brukar innebära tv, skönt. Fast dumt att va vaken för längeFlört

Infan ja klart vi tar oss igenom får se om det blir tillsammans eller isär. Just nu känns det som vi tar oss frammåt ihop!
    Inte ge upp. Men jag förstår din känsla, känner den lite själv faktiskt vad det gäller IVF.
    Ska jag verkligen ge mig ini det igen? Utgången känns ju så oviss å jag har ju inte heller direkt bra resultat bakom mig.
    KRAM till alla.

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Caribe: va gott o hurtigt det lät! Själv har jag inte kunnat träna på ett tag för armbågen krånglar, ska få behandling på fredag o hoppas det blir bättre då. Tog nog knäcken på den när jag skottade skit.
    Ja, man är väl säkert trött för att man inte är van med mörkret, är ju mörkt när man stiger ur sängen o redan kl. 19 på kvällen

Infan: jo, jag hinner väl oftast flänga runt en del innan jag fastnar vid burken

Jag känner igen den där känslan om det verkligen är nån mening att fortsätta. Men samtidigt så tycker man ju inte att läkarna borde uppmuntra en om de inte trodde på det.

Själv kan jag nog säga att jag har gett upp nu o det känns väldigt kluvet. Den bedövande ensamhetskänslan man har som barnlös kommer o går.

Sessan: kors i taket   skönt att det känns som att det går åt rätt håll Kyss

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • copycats

Hej brudar

Hemma från jobb och så trött! Verkar som jag ska vara trött alltid nu! Har absolut ingen energi och när jag kommer hem så slänger jag mig på soffan och får absolut inget gjort!

Någon som har något knep hur man blir pigg?

• Caribe

Copy det verkar vara ngt som går.... är oxå skittrött om kvällarna/mornarna!

Infan - vet vad du menar med dödligt trött på det här.... men jag känner en ny kraft i att ha valt en ny väg, ni tänker inte i dom banorna? Jag vet att ni står i kö men det är en befrielse att släppa dom egna försöken och bara vänta på ÄD och låta kroppen och själen vila! Kan ni inte sätta ett slutmål för vad ni orkar och hålla er till det? det kanske hjälper?

Sessan  vad bra att ni kämpar vidare tillsammans

Maskros vad jag är skriver så låter det bara fånigt, men du skall veta att jag känner så med dig och din nuvarande situation, kan bara skicka kramar och hoppas att det skall vända för dig snart!

Skickar kramar till osynliga lilja och xena Kyss

Kram!

• Maskros67

Gomorron flickor

Copy: tror absolut det är höstmörkret som får oss att bli så här trötta. Jag var på spinning igår o kände mig iaf betydligt piggare efter det, så träning hjälper, plus att vara ute i dagsljuset så mycket som möjligt. Men mornarna är överjävliga

Caribe: du låter inte alls fånig o det hjälper lite att veta att det finns de som tänker på o har sympati för en Kyss

R var hos mig efter träningen o fikade igår, vi har det ju så trevligt o mysigt tillsammans så man har verkligen svårt att fatta varför vi inte ska vara ihop, men men, jag ger honom tid o tar en dag i taget.
    Ikväll är det iaf motionsdans o på lördag så ska jag o ett gäng iväg o dansa i Borlänge, så jag sitter inte bara o trånar efter honom iaf

Kram alla sötnosar!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

God för middag tjejer

Maskros huvudsaken du vet att jag tänker på dig och alltid hoppas att det skall ordna sig  det låter bra att du hittar på roliga saker som får dig att tänka på annat!

Nu skall jag ner på "aerobics" voijne voijne det var år sen jag gick på det, hoppas jag kan hänga med i koordinationen efter det blir det svamp och purjolökssoppa

Kram

• Ma Lu

Sticker mig inom och vinkar och skickar kramar från österlandet Jag är här och lobbar och undersöker genmaterialet för Caribes räkning Och så fyller pappsen 60 också

Kram på er!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
Svar på tråden VIHPS VIII