• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • xena

God morgon bönor!

SS, här är det ingen blåst och inget regn. Solen håller på att leta sig fram och vi har några plussgrader. Jag som vill ha vinter nu .

Maskros, åhh så irriterande . Har hänt mig ett antal gånger, så numera bokar jag alltid min plats på träningen på nätet innan. Det är en smidig lösning som vårat gym har. Kul att investeringen i fönstrena märks så tydligt. Var och red igår, men jag var så seg så jag var inte på topp precis. Hästen går dock från klarhet till klarhet .

Caribe, här får du en kopp i smyg  Oskyldig . Skönt att det händer grejer i Åbofallet oxå . Snart så ska det väl bo en lite My hos dig. Med finsk SISU kan det inte gå fel!

Ska och jobba snart, har först medarbetarsamtal med min närmaste chef, sedan en timmes fys och då tänkte jag passa på att skjuta lite för att sedan jobba "på riktigt" ett kvällspass. Så det blir en lång dag på jobbet idag. KRAMAR

• Caribe

Oj xena det låter som en tuff dag du har framför dig, lycka till på medarbetar samtalet
    Ja en liten my skulle inte var dumt

Maskros använder du din orbitrek ngt då? den kan man ju köra utan armar om man vill

Kram

• Maskros67

Hej Xena.

Här håller det oxå på o klarnar upp nu. Vi kan tyvärr inte förboka på vårt gym, annars hade jag gjort det. Oj vilken tuff dag du har framför dig. Lycka till!

Caribe: hihi, jo, jag skrev det imorse att jag körde orbin utan armar bra för balansen också.

Var första gången på länge som jag använde den igår.

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Maskros - jamen där står det ju... såg bara kunde inte köra spinning = besvikelse hi hi inget kaffe du vet....

• Maskros67

Hihi, Caribe, fullt förståeligt

Angående dieter så kör jag på en maxi-diet just nu. Äter så mycket som möjligt o så onyttigt jag kan

Har kommit in i en riktig ätarperiod, kanske kroppens sätt o förbereda sig på en kall vinter

Har hållit på o småblödit i 10 dagar nu o väntar på att den "riktiga" mensen ska komma igång, kanske är det som ställer till det med aptiten också.

Hoppas verkligen inte det ska vara så här varenda månad, då blir man ju tokig. Och fet.

Fick ju remiss till gyn för o kolla upp detta med ev. klimakterium, men det var ju 12 (!!!) veckors väntetid.

Suck...

• Caribe

Fy vad jobbigt maskros att småblöda hela tiden gör ju att man hela tiden vill tröstäta och känner sig hängig! Hoppas verkligen att du kan få ngn reda i vad som händer när du kommer till doktorn, alt få ngn medicin som lindrar symptomen. Ni har inte akupunktur där du bor? tror mkt på att dom kan balansera menscykeln, lindra pms etc

• Maskros67

Caribe: min kropp verkar inte så mottaglig mot akupunktur, har ju fått det i flera omgångar både för menskrånglandet, fertiliteten o div. rygg o nackproblem, men det tycks inte hjälpa.
    Har börjat äta femal balans som ska vara bra både mot pms o klim.besv. men det kan ta upp till två månader innan man märker nån skillnad. Tycker dock att humöret är lite bättre denna gången, inte lika deppig, så kanske att det kan hjälpa.

Ha en bra kväll allihopa

• Sommar prinsessan

Halloj. Har anmält mig till detta
    Lär dig mer om din andlighet
    Lördag 1 november kl 9.00-12.00
    Innehåll
    Meditation
    Öppna dig för din andlighet och utveckla den
    Känna av präglingar i saker och människor
    Lär dig mer om din livsuppgift
    Innehållet kommer delvis att anpassas efter de som anmält sig.
    Och detta
    Innehåll
    En sittning pågår ca 1 timme. Dom från andevärlden som vill lämna dig
    tröst, uppmuntran, råd eller synpunkter kontaktar dig. De beskriver främst
    vad som sker i nuet och vill ge vägledning för din fortsatta livsgärning.
    Du får även veta om du har några nycker som härstammar från tidigare liv
    och vad du bör tänka på som ger livskraft i umgänget med dina nära och
    kära.

Ska bli jättespännande å kul!

• Caribe

Sessan oj vad spännande det låter är det i närheten där du bor?

• Maskros67

Gomorron!

Sessan: oj, va spännande! Och lite läskigt, skulle jag nog tycka också

Här är det klarblå himmel o sol idag. Synd bara att man måste sitta inomhus hela dan

Men man får väl vara tacksam för att man kan gå ut en sväng på lunchen iaf.

Kram alla godingar!

Svar på tråden VIHPS VIII