• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Maskros67

Hej Sessan. Tack, det gäller o hålla kroppen igång så man inte stelnar till.
    Ikväll är det 3 timmars motionsdans

Man har ju tid på ett helt annat sätt när man inte har "familj" längre o inte kan rida.

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Hej tjejer

Ja jämfört med maskros så ligger man ju totalt i lä.... men jag tog iallafall en promenad till jobbet imorse i morgonsolen och det var mysigt!

Det är jättefint väder i Sthlm idag så jag skall ut på lunchen och shoppa lite tänkte jag, GinaTricot har jättefina koftor som jag skall spana in!

Kram Kram

• xena

CC, att bli singel och kär brukar betyda under för figuren. Åtminstonde till en början. Sedan börjar mysiga hemmakvällar med diverse onyttigheter att stoppa i sig vara aktuellt. Då försvinner snabbt de där man lyckades gå ner . Så har det varit för mig i allafall. Du är numera vår egen partyprinsessa Kyss. Hoppas du får rida lite på kompisarnas hästar så du inte helt tappar känslan .

Infan, nää inte kliiga enligt mitt tycke utan varma och sköna utan att bli så tjocka och klumpiga. Ditt träningspass lät allt annat än skönt däremot

SS, lika blygsam och ödmjuk som alltid. Hur är det med dig? Går allt åt rätt håll?

Maskros, well done! Är det dans till orkester när det "bara" är motionsdans?

Caribe, det är bäst jag kniper igen angående ditt besök hos akupunktören . Härligt med lunchprommenad och att huvudstan bjuder på fint väder. Då får vi höra om dina fynd sedan. Vi väntar ju fortfarande på frissafotona som vi blivit lovade .

Jag har just varit ute i skogen med hundarna, nu blir det surfning en stund, dammsugaren väntar och hästen skall ridas och i kväll ska jag på Pump.

• Caribe

Xena ja jag är oemottaglig när det gäller min akupunktör, har via en annan tråd fått höra att hon lyckats få en tjej gravid på 8 behandlingsggr efter 7 insem, 4 ivf så jag lyder henne blint och kokar min kronfågelbuljongsoppa, kokar örter etc

Koftan jag ville ha på GinaT var slut men hittade en svartgrå trikåkjol som sitter åt i midjan och sen klockar ut, fin

Frissa fotona dröjer just nu är jag ju blond/rödhårig, inte planerat... hyfsat snyggt men inte nöjd.... ska faktiskt se om jag kan få lägga i lite fler blonda slingor innan jag drar till Åbo för besiktning

• Sommar prinsessan

Åh när jag läser om alla som går, springer ,pumpar osv får jag ångest. Har ju fortfarande inte kommit igång med min träning, suck! Men November är det dax för träning då börjar mitt "gym" kort gälla
    Något annat som oxå slog mig är att jag såååå gärna skulle vilja få till en träff med alla er godingar. Vet ju att alla har mycket nu men om vi bestämmer ett datum i Januari så kanske det kan funka?
    Ni är ju lixom de underbaraste tjejer som finns
    Mitt liv har drastiskt förändrats till det positiva efter mitt lilla brev. Min man tvättar,städar och vi diskuterar massor med saker tillsammans*lycklig*

• Caribe

Proppens nej det är det inte, det är en på söder jag går hos!

• copycats

Hej brudar

Så nu är man trådens partyprinsessa? Ska försöka leva upp till mitt ryckte då

• Caribe

Sessan jag blir oxå så glad skönt att få läsa att du äntligen mår som du förtjänar nämligen att du är lycklig, det är du värd gumman!

CC ja partyprinsessa är en tung titel men jag tror du kan leva upp till den

Svar på tråden VIHPS VIII