• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Lyckoprinsessan

Ni som vill gå ner i vikt, testa LCHF-metoden. Low Carb High Fat

Jag vet många som plussat när de ätit enligt den. Metoden ökar dessutom fertiliteten eftersom den innehåller så mycket fett.

Kortfattat går den ut på att minimera mängden kolhydrater och avgifta kroppen från socker.

Ät feta mjölkprodukter (finns laktosfria), fisk, kött ägg och grönsaker som växer ovan jord.
    Ät inte potatis, pasta, ris, morötter, lök, frukt, godis och annat sött och onyttigt.

Kilona rasar och du är konstant mätt av allt fett.

Jag äter text naturell 10 procents fet youhurt till frukost.
    Lunch: Varmrökt lax, ägg, avokado och majonäs.
    Kvällsmat: Äggröra och bacon.

Du kan göra gott mos genom att mixa kokt blomkål och broccoli med smör.

Det är socker och framförallt fruktsocker som gör att vi går upp i vikt!

blogg.passagen.se/dahlqvistannika/å_low_carb_vid

Lycka till!

• Lyckoprinsessan
    xxJessikaxx skrev 2008-10-14 15:58:19 följande:
    Har varit ett svagt streck på dem som blir starkare och starkare men fortfarande inte alls lika starkt som kontrollstrecket. Jag tror om jag ska va helt ärlig att de bara visar pos digitalt när de är lika starka men tror också att man nog kan se på samma sätt om äl är på väg, hur förklarar man annars att strecket blir starkare och starkare?
    Jag tycker också att strecket överensstämmer med testresultatet. Jag har än så länge inget streck alls och är på dag 14...
  • xxJessikaxx

Lyckoprinsessan: Gör redan allt detta, har gjort i flera år. Äter bara kolisar till frulle, och då bröd med lågt energiinnehåll, älskar Pauluns nya Fröig, mums!
    Äter dock kolhydrater i begr. mängd under helgerna, nån gång vill man ju ha potatis och gräddig pasta!

Men jo, man mår mkt bättre...

• xxJessikaxx
    Lyckoprinsessan skrev 2008-10-15 10:09:52 följande:
    Jag tycker också att strecket överensstämmer med testresultatet. Jag har än så länge inget streck alls och är på dag 14...
    OK, hur var det nu, hade du de digitala eller "vanliga stickor"?
  • Lyckoprinsessan
    xxJessikaxx skrev 2008-10-15 10:27:53 följande:
    Lyckoprinsessan: Gör redan allt detta, har gjort i flera år. Äter bara kolisar till frulle, och då bröd med lågt energiinnehåll, älskar Pauluns nya Fröig, mums!Äter dock kolhydrater i begr. mängd under helgerna, nån gång vill man ju ha potatis och gräddig pasta! Men jo, man mår mkt bättre...
    Du kan inte äta bröd alls tyvärr med denna metod och absolut inte pasta...
    Bara fett och proteiner, ät gräddig blomkål till sin köttfärssås
  • Lyckoprinsessan
    xxJessikaxx skrev 2008-10-15 10:29:08 följande:
    OK, hur var det nu, hade du de digitala eller "vanliga stickor"?
    Jag har Clearblue digitala
  • xxJessikaxx

negativt på det digitala och ännu ett svaaaagt streck när man kollar stickan...på dag 16 idag.

• Lyckoprinsessan

Vad är kolisar förresten?

• Lyckoprinsessan

Ok, men det var ju det man inte skulle äta

Svar på tråden Pergotime behandling