• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • Totta75

Å det värsta är ju att dagarna kryyyyper fram när man väntar på att få testa igen..Själv hann jag med ca 12 st tester denna gång..vadå testoman Sen kan ju testerna visa svagt i ett par dar i sträck eftersom hcg ökar varannan-var tredje dag så misströsta inte om det är svagt flera dagar..

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
  • lerumstessan

Ja jag hoppas att det är det för nu har jag haft svagt utslag i två dagar så jag hoppas verkligen att det är starkare imorgon........

**De finaste barnen tar längst tid att göra**
  • Mamalicious

Åh vad skoj lerumstessan då är du ju säkert graaaviiiid! Jag håller alla tummar och tår!
    Här har FORTFARANDE inte mensen kommit jag blir gaaaaaleeeeen!!! bim + 10 000 nu ju. SUCK. Skulle haft äl nu igen ju egentligen

• iida84
    lerumstessan Hoppas verkligen de tagit sej!! håller all tummar..

mam känner igen de där.. o ingen mens på intågande? jag har gått över nästan 1 månad snart jue.. men har iof inte testat mej domm senaste veckorna heller.. men får nog ta tummen ur o göra de :) har fått ett sjuhelsikes humör som resulterar i att vi bråkar dagligen :(
  • xxJessikaxx

lerumstessan, hur går det, hunnit testa mer? *vill så gärna ha ett plus i tråden*

• lerumstessan

Ja jag testade imorse, det test (testlagret) som jag fått 3 positiva med var idag neg.
    Sedan tog jag ett CB och det var neg också men jag pillade loss höljet och på den stickan som satt i kunde man skymta ett lodrätt streck så jag vet ingenting just nu länns det som. Hellre att man VISSTE att det var neg än denna oroliga väntan!

• xxJessikaxx

lerumstessan, skumt, men vilken dag är du på nu?
    De digitala har jag alltid hört att man inte skall kolla på stickan på men jag vet inte vad man ska tro. När jag äl-testade digitalt så blev ju strecket på stickan starkare och starkare precis som på de andra stickorna.
    Prova testa i morgon igen!

• lerumstessan

Idag är jag på dag 30 i cykeln. Det var inte ett digitalt jag plockade isär utan ett vanligt CB men det kanske inte spelar någon roll. Jag vet att man inte ska plocka isär dom men man e ju så nyfiken! Jag ska testa imorgon igen och på fredag ska jag ta mitt digitala!

Håll tummarna!

• xxJessikaxx

Ahaaa, visste inte ens att man kunde se "mer" om man plcckar isär dem!
    Antar att du passerat BIM då?
    Då e de bara fortsätta testa, endel testar ju inte förrän ngn vecka efter BIM.

• lerumstessan

Nej tjejer jag tror inte att det blev någon bebis denna månad.....imorse var testlagrets sticka alldeles kritvit, inte en tillstymmelse till streck...... Kan de ge utslag på ägglossning tro?? Fundersam

Svar på tråden Pergotime behandling