• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • xxJessikaxx

Jo, men menade att jag BARA äter kolhydrater till frukost och inte annars, för då VILL jag ha bröd, har försökt med äggröror o allt möjligt, men tycker att ett grovt bröd till frukost inte kan förstöra så mkt. Äter aldrig vit pasta eller potatis till vardags, och aldrig vitt bröd.

• Lindaa85
    Annafisen skrev 2008-10-15 13:18:19 följande:
    När får man mens med pergotime?
    Förhoppningsvis ska du inte få mens med pergotime
  • Mamalicious

Hehe precis, vi vill inte haa mens! Men annafisen, precis som vanligt, alltså ca 14 dagar efter äl.

Nope jag har inte testat de senaste dagarna, men vet att jag inte är gravid. Jag hade ju sånna problem vid äl att få utslag på stickan, jag äl:ade väl kanske helt enkelt inte när jag skulle. (enligt läkaren) Fick säkert äl i paris eller strax efter jag kommit hem, och då hade vi inte sex så jag känner mig rätt säker på att vi missade äl
    Jag ska fråga om det här nästa gång jag går till min läkare, bara den där jäkla mensen kunde dyka upp nu! För det är ju fortfarande konstigt att jag inte släppte nått ägg, alternativt att det tog så lång tid tills jag gjorde det.. jag vet ju ändå att det fanns ett ägg där som var 15 mm..

Lyckoprinsessan: Vad kul att du skriver om just den metoden, jag har de senaste dagarna funderat på om jag ska ge mig på den! Och nu har jag nog bestämt mig för att köra på den Jag har inte jätte mycket som ska bort, men en 5-7 kilo sådär skulle inte skada

• Lyckoprinsessan
    xxJessikaxx skrev 2008-10-15 13:03:56 följande:
    Jo, men menade att jag BARA äter kolhydrater till frukost och inte annars, för då VILL jag ha bröd, har försökt med äggröror o allt möjligt, men tycker att ett grovt bröd till frukost inte kan förstöra så mkt. Äter aldrig vit pasta eller potatis till vardags, och aldrig vitt bröd.
    Fast jag tror att man måste vara väldigt strikt och följa dieten till 100 % om man vill ha det där riktiga viktraset.

Jag brukar äta mackor utan bröd, dvs en tjock skiva ost med gurka och paprika ovanpå
  • xxJessikaxx

haha det var smart, det där med macka utan bröd
    Jo, fast jag är eg inte ute efter ett viktras utan mer att hålla ett jämnt blodsocker och möjligen inte gå upp mer i vikt

• Lyckoprinsessan

Ok, mina svar från början var egentligen till Millan69 som skrev att hon behövde gå ner en massa kilo...

• xxJessikaxx

Ja, ok jo men ville bara poängtera att jag tycker metoden är riktigt bra

• Millan69
    Busunge06 skrev 2008-10-15 08:49:04 följande:
    millanjag har hört att det e svårare att bli gravid om mam "bantar"
    Kan väl inte vara svårare än när man har 35 kg övervikt

kram
Svar på tråden Pergotime behandling