• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Mammatill4a skrev 2008-08-24 16:46:03 följande:
    fasiken vad ja längtar tills imorgon då syrran som inte är klok kommer kl 8 till oss, sen ska hon och jag liam och alma åka in till banken och sätta in pengar "vunnit ett klart kanon bra skötväska på tradera" bild finns i mitt galleri, sen ska man la hem och laga mat och vänta på att olivia kommer hem från skolan sen blir de förhoppningvis ute lek el promenad vad nu barnen vill göra sen vid 16 kanske man ska möta älsklingen på ikano och gå och shoppa loss lite..
    Åh, de där väskorna är en favorit, hade en rosa camou tidigare, men jag tröttnade på camo färgen (blev lite mycket med kotemat så den jag sålt vidare). Kan blir en Skip Hop nästa år när nästa bebis är på väg.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 + frö i magen 090512 ♥
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-24 15:53:29 följande:
    Tanten är utan tvekan här å har med sig grymt jobbig värk å det käns nästan som hela underlivet vill ramla av... *morr* jaha ska ja räkna detta som första dagen på nästa cykel då, med nästa Bim om mina normala 31 dagar??
    Usch vad tråkigt, jag som hade hoppats på att vi skulle vara gravida samtidigt =/ Men vem vet jag är kanske inte heller gravid... bara vänta å se.
  • MammaTillEKNS

dinana: är du gravid?

Mammatill4a: jag tänkte gå dit en stund varje dag om jag orkar så jag tar gärna sällskap

Marayah: då kan vi ju gå tillsammans och bada

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Leos och Vincents mamma
    ciccielv skrev 2008-08-24 16:59:29 följande:
    helgen kanske är bättre?då har man inte en massa olika tider att passa .eventuellt blir det norrköping nästa lördag.ska kolla efter gardiner,tavelramar osv
    Nja, beror på vilken helg..vi är oftast uppbokade på helgerna med massa annat.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T
    dinana skrev 2008-08-24 17:25:32 följande:
    Usch vad tråkigt, jag som hade hoppats på att vi skulle vara gravida samtidigt =/ Men vem vet jag är kanske inte heller gravid... bara vänta å se.
    ni blev det ju inge den här gången men vem vet det kanske blir nästa... vi ska nog lyckas ha magar typ samtidigt
  • dinana
    Fru T skrev 2008-08-24 19:02:15 följande:
    ni blev det ju inge den här gången men vem vet det kanske blir nästa... vi ska nog lyckas ha magar typ samtidigt
    ja, vem vet =) blir spännande å se, två veckor till nästa ÄL för din del! *kraaaam*
  • dinana
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 17:31:08 följande:
    dinana: är du gravid?  Mammatill4a: jag tänkte gå dit en stund varje dag om jag orkar så jag tar gärna sällskap  Marayah: då kan vi ju gå tillsammans och bada
    Man vet ju aldrig förräns man testat sig. Hade ÄL i tisdags och vi försöker ju så varför inte =P Men men, så säger man ju varje månad och så kommed tanten sen i alla fall med en massa deprimerande känslor.
  • JePaLuLi

Nu har jag också hittat hit
    Kom precis hem från Lkpg efter en fantastisk konsert med Winnerbäck igår
    Är trött på att fara fram och tillbaka, vill flytta NUUUU!

Hur har ni andra haft det i helgen?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-08-24 17:24:40 följande:
    Åh, de där väskorna är en favorit, hade en rosa camou tidigare, men jag tröttnade på camo färgen (blev lite mycket med kotemat så den jag sålt vidare). Kan blir en Skip Hop nästa år när nästa bebis är på väg.
    ja du vet inte hur många jag la bud på på tradera som ja inte fick eftersom man inte vill lägga lika mkt på en begagnad som ny. så när ja hittade denna i lördags fm frågade ja maken om ja fick ta den på köp nu hihi JAG fick.. och den är blåa och vita färgen matchar ju barnvagnen med.. men kan hålla med om att den rosa camon är snygg den med.. hoppas du får ett plus snart hur känns de i magen nu??
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a
    JePaLuLi skrev 2008-08-24 19:16:38 följande:
    Nu har jag också hittat hit Kom precis hem från Lkpg efter en fantastisk konsert med Winnerbäck igår Är trött på att fara fram och tillbaka, vill flytta NUUUU! Hur har ni andra haft det i helgen?
    åhhh hade ni kul, här blev de ju inget som sagt var..Men snart är de dags och då kommer du ha massa att göra med flytten har ni packat nåt då??

mammatillEKNS: ja men visst gör ja dig sälle men som sagt kan ju bara efter 14 men de ha rju öppet varje em så de går ju bra..på fredag hade ja tänk gå med då är de på fm då barnen är lediga från dagis
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping