• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 10:56:42 följande:
    ja barnbårder är svåra att få tag i.har sett en fin men 240 spänn för 5 meter känns som rena rånet.rummet är stort så man behöver minst 12,5 m.vi har kollat alla tapetaffärer utom den allra dyraste affären.
    vill ju inte ha en tantbård i ett barnrum
    Har du kollat på Rusta? Dom har flera barnbårder från 99:-.
  • Apipoulai

Ja nu när många börjat jobba så blev det mindre aktivitet här.
    Själv har jag varitoch tränat idag. *känner sig duktig*

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-26 11:02:38 följande:
    Men ska vi ta torsdag då, vid 12 tiden? Fika alltså..
    Torsdag kl 12 låter bra... plats?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-08-26 11:21:56 följande:
    Har du kollat på Rusta? Dom har flera barnbårder från 99:-.

var där igår.men de har bara barbie och på de bårder står det massor med svart text nertill.det får bli en titt på colorama.

ush här mår man illa igenså tydligen har vi fått kräksjukan igen

är det nån som är intresserad utan en massa teletubbisar?

• dinana
    Familjetrollet skrev 2008-08-26 12:54:50 följande:
    var där igår.men de har bara barbie och på de bårder står det massor med svart text nertill.det får bli en titt på colorama.ush här mår man illa igenså tydligen har vi fått kräksjukan igenär det nån som är intresserad utan en massa teletubbisar?
    Usch då...

Teletubbisar? Är det mjuka dockor? eller hur ser de ut?
  • MammaTillEKNS

Hej på er!

Förmiddagen har gått fort här, vi vaknade strax efter 8 och låg och myste i sängen en timme sen var det bara att kliva upp, äta frukost och sen iväg till sjukhuset. Tyvärr var det fel på maskinen så vi fick vänta över en timme, dock träffade jag sjukgymnasten under tiden. Tydligen kan armen bli inflammerad av strålningen så det är därför jag har så ont.

Så fort Nathalie har vaknat så ska vi åka och köpa en orbitrek crosstrainer

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • dinana
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-26 13:06:54 följande:
    Hej på er!Förmiddagen har gått fort här, vi vaknade strax efter 8 och låg och myste i sängen en timme sen var det bara att kliva upp, äta frukost och sen iväg till sjukhuset. Tyvärr var det fel på maskinen så vi fick vänta över en timme, dock träffade jag sjukgymnasten under tiden. Tydligen kan armen bli inflammerad av strålningen så det är därför jag har så ont.Så fort Nathalie har vaknat så ska vi åka och köpa en orbitrek crosstrainer
    Ah, har också en crosstrainer.. tyvärr så har den blivit stående de senaste månaderna och blivit en klädhängare istället.
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-08-26 12:52:57 följande:
    Torsdag kl 12 låter bra... plats?
    Jag vet inte. Claras kanske? Eller Linds?
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-26 13:43:52 följande:
    Jag vet inte. Claras kanske? Eller Linds?
    Jag tyckte om Claras, tyckte det var billigare där, lite ljusare lokaler dessutom så man känner sig lite piggare där. Tyvärr så vart det stängt där sist jag var ute å fikade med FL-gänget så då blev det Linds.. tror dock inte jag välkommen dit igen. Får nog onda ögat om jag vistar mig i deras lokaler igen.. *hehe*
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-08-26 12:56:14 följande:
    Usch då... Teletubbisar? Är det mjuka dockor? eller hur ser de ut?
    det är mjuka dockor.som heter bla: lala poo tinkywinky och en till som jag inte minns namnet på.

jag lägger in en bild starx
Svar på tråden VI från Linköping