• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

får hålla mig lite ajour så jag vet...
    jag kan alla dagar utom tisdag iallafall...

• Apipoulai

Ja ja, nu har jag läst reglerna...igen. *suck*

Och ja, hur ska jag sammanfatta dem?? man får inte prata om någon annan, om något inlägg som plockats bort, man får inte skriva på något annat språk, man får inte rätta någons språkliga fel (stavfel etc), man får inte skriva för långt (rekommenderat max 600 tecken), man får inte skicka till fel plats (!?) ...etc etc

Punkt nr 3 tyckte jag var extra intressant:

"3. Fokus på ämnet
    Meddelanden ska vara relevanta för den diskussion de postas i, med andra ord riskerar ett meddelande, hur välformulerat det än är, att bli borttaget om det skickas till fel plats. Illa formulerade inlägg som skapar negativt uppseende kan också komma att tas bort. "

Så...
    Hur tyckte ni vädret var idag?

• Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-08-24 21:31:36 följande:
    Kan vi inte fika en dag då M e på dagis. Alltså tisdag, torsdag eller fredag mellan 9-14.. Nån sm har möjlighet??? Kom just på att ja ev blir med på en annan fl träff på onsdag så ja kan inte då..
    Jag kom just på att jag inte kan på fredag förmiddag i alla fall, ska till sjukgymnast kl. 11.
    Vet ej hur lång tid det tar, skulle kanske hinna ta en snabb fika på stan efter det..jag är säkert nere till stan till 12.30 senast o sen kan jag då fika en timme innan jag måste ta bussen till dagis.

På torsdags förmiddagar brukar jag inte kunna för då brukar jag träffa ett annat gäng med kompisar, vi har träffats ändå sen våra stora barn var små.

Men på onsdag kan jag på dagen, jag kan imorgon oxå hela dagen (då måste Leo hänga på).
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    JePaLuLi skrev 2008-08-24 22:21:16 följande:
    LoVmamma: Kommer inte in på din sida så jag kan svara dig. Så du inte tror att jag är otrevlig och struntar i det
    Jag ska fixa det nu, så när du är inloggad igen så kommer du in
  • Marayah

Jag med måste juh hämta Marko på dagis kl 14 på torsdag.. O ja ska in till stan på brio butiken då o lämna vagnen.

Malin: Kan du med stan då? First and happy, du då??

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-25 08:44:01 följande:
    Jag kom just på att jag inte kan på fredag förmiddag i alla fall, ska till sjukgymnast kl. 11.Vet ej hur lång tid det tar, skulle kanske hinna ta en snabb fika på stan efter det..jag är säkert nere till stan till 12.30 senast o sen kan jag då fika en timme innan jag måste ta bussen till dagis.På torsdags förmiddagar brukar jag inte kunna för då brukar jag träffa ett annat gäng med kompisar, vi har träffats ändå sen våra stora barn var små.Men på onsdag kan jag på dagen, jag kan imorgon oxå hela dagen (då måste Leo hänga på).
    Marko 031103, Filip 080621
    Marayah skrev 2008-08-25 08:57:16 följande:
    Jag med måste juh hämta Marko på dagis kl 14 på torsdag.. O ja ska in till stan på brio butiken då o lämna vagnen. Malin: Kan du med stan då? First and happy, du då??
    Vilken dag menar du nu? Jag kan fredag efter sjukgymnasten, torsdag kan jag nog inte.
    Bara efter 14 då.
  • dinana

Diana kan alla dagar efter 12!

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Marayah

Ja just ja. Bara ja som e virrig. Fredag har ja juh inget annat planerat än att ja ska hämta vagnen, men de e juh i stan de med..

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-25 09:25:16 följande:
    Vilken dag menar du nu? Jag kan fredag efter sjukgymnasten, torsdag kan jag nog inte.Bara efter 14 då.
    Marko 031103, Filip 080621

Men om det är några fler som kan på fredag, så kanske vi kan satsa på en fika runt 12.30, jag kan dock bara vara med en timme ca..men det gör inget, ni andra kan ju fika vidare.
    Alternativt att vi fikar runt 14.30 på fredag då jag hämtat Leo, men ni får avgöra

• Firstandhappy

ons, tors fre är jag hemma med wille..så då kan jag när som..

Svar på tråden VI från Linköping