• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Apipoulai
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-25 12:46:20 följande:
    Hej på er!
    Jag kan inte fika på fredag, en kompis kommer hit då så jag får följa med en annan gång
    Idag kunde tyvärr inte vår hemhjälp komma då en nära anhörig till henne är jättedålig ville inte ha någon vikarie då vi är vana att ha en och samma hela tiden. Vi har därför städat själva idag, gick hur bra som helst håller på att tvätta mattor för fullt nu
    Hur har er dag varit?
    Tvätta mattor! Shit vad ambitiöst. Får ju dåligt samvete av dig juh. Om ni vågar er hem till oss får så får ni inte titta på våra mattor. De är nog inte är tvättade de senaste två åren.
  • dinana

Nähe, men vilka dagar kan ni då.. någon som kan säga en dag och tid och plats.. så försöker jag komma dit =)

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Skorpan08

i får gärna gå och fika utan mig. Jag överlever
    Jag har över lag lättare på fm.

• dinana

Å jag kan på eftermiddagen, dottern går ju på dagis till elva, och sen skall hon ha mat innan man kan göra något annat.

• Leos och Vincents mamma

Vi får väl göra så att vi som kan fika på fredag gör det! Sen kan vi ta en tid nästa vecka då andra eller flera kan..så får man ju göra eftersom alla inte kan samtidigt.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana
    Skorpan08 skrev 2008-08-25 14:57:42 följande:
    Så är det här i livet. Inget att göra nåt åt.Hittade denna annons i en annan tråd.www.blocket.se/vi/17507094.htmhehe
    HAHAH...
  • playmate86

hej på er nu är jag tilllbaka inte varit inne på ett bra tag hoppas allt är bra med er själv har man börjat skolan kramar på er alla

• MammaTillEKNS

Apipoulai: mm, lite ambitiöst kanske men skönt att ha det gjort såklart vi vågar oss hem till er

Skorpan08: Tack kul länk du skickade

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
Svar på tråden VI från Linköping