• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: du får gärna tala om sen vad det var de hittade på

• Marayah

Ja kan  från onsdag o fram. Tisdag ska Filip på läkarkoll på BVC och så ska vi ev på babysim på morronen..

MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 11:36:20 följande:
    Men vilken dag passar er? Jag kan alla dagar nästa vecka efter kl.12 (Har ju strålningen på förmiddagarna). Jag kan däremot inte imorgon, men alla andra dagar
    Marko 031103, Filip 080621
  • MammaTillEKNS

Marayah: vad kul med babysim jag tänkte börja gå på badhuset så fort jag är klar med strålningen, fr.o.m. nästa vecka ska jag gå på öppna förskolan så hon får träffa lite andra barn

• Leos och Vincents mamma
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 11:37:24 följande:
    Leos och Vincents mamma: du får gärna tala om sen vad det var de hittade på
    Ja, det gör jag
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 11:36:20 följande:
    Men vilken dag passar er? Jag kan alla dagar nästa vecka efter kl.12 (Har ju strålningen på förmiddagarna). Jag kan däremot inte imorgon, men alla andra dagar
    För mig passar ons-fre bäst, men om vi ska ta det efter 12 så kan jag vilken dag som helst för då får Leo hänga på ändå, eftersom han slutar dagis 14.
    Men om vi bara stannar en liten stund o fikar så går det nog
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • dinana

Jag hänger gärna med på fika, kan vilken dag som helst men då efter 12 (Molly går ju på dagis till 11 och skall ha lite mat när hon kommer hem, sen kan hon ju sova gott i vagnen eller hur hon nu vill göra när vi fikar =) )

Idag har varit iväg en sväng på IKANO där jag träffat en tjej från Motala som sålde kläder i storlek 86 här på FL. Så nu har jag fått med tre stora papperskassar med kläder hem som jag skall ta å gå igenom när jag får ork.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 + frö i magen 090512 ♥
  • ciccielv

halloj tjejer.här har man målat igen.jag kan alla dagar utom torsdag.om det blir valla så kan jag efter 14.annars kan jag efter runt 17 tiden.

hoppas alla har haft en bra helg än så länge.Glad

Marayah skrev 2008-08-24 11:40:06 följande:
    Ja kan  från onsdag o fram. Tisdag ska Filip på läkarkoll på BVC och så ska vi ev på babysim på morronen..
    babysim verkar så mysigt.hade det inte vart så dyrt så skulle man gått på det när barnen var små

gisses vad mörkt det bli snabbt om kvällarna.det är ju nästan kolsvart vid 21 numera
    Marayah skrev 2008-08-24 11:27:36 följande:
    Vi måste boka in en fikaträff juh...
    kan bara hålla med.tyvärr är ju dagarna fulla med hämtningar på olika tider.

skulle vi boka valla?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Fru T

hello

ja vakna vid 9-tiden å kunde inte sova mer. när ja torka mig efter toabesöket så kom där lite färg! vet inte om det är tanten som fått för sig att komma eller om det bara är en spåtting, det får tiden utvisa, dock så har ja grym mensvärk.

känner mig lite nere idag men det är nog mycket pga gårdagen då det hände en hel del i familjen. vill inte skriva ut vad här bara då man inte vet vem som läser...

• Mammatill4a

hej hej... idag har man tagit de lungt på fm ,tog en promenad med alma runt 10 tiden, så skönt men alma var riktigt roligt hon somnade såklart i vagnen hehe...

Nu på em blir de lugnt då barnen och jag ska över till grannen så alma får leka av sig

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • dinana

så nu har jag gått igenom alla kläder, 89 klädesplagg vart det totalt.. och det mesta var nog ändå från Lindex. haha, då är ju frågan vad man skall ta på dottern nu då.. allting är ju så fint och den överfulla klädgarderoben sedan tidigare vet jag inte riktigt vad jag skall göra med... borde nog skaffa en garderob till Molly också nu när hon har så mycket kläder så det svämmar över.

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 + frö i magen 090512 ♥
Svar på tråden VI från Linköping