• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T

Tanten är utan tvekan här å har med sig grymt jobbig värk å det käns nästan som hela underlivet vill ramla av... *morr*

jaha ska ja räkna detta som första dagen på nästa cykel då, med nästa Bim om mina normala 31 dagar??

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-08-24 15:53:29 följande:
    Tanten är utan tvekan här å har med sig grymt jobbig värk å det käns nästan som hela underlivet vill ramla av... *morr* jaha ska ja räkna detta som första dagen på nästa cykel då, med nästa Bim om mina normala 31 dagar??
    Usch vad jobbigt o trist
    Vet faktiskt inte hur du ska räkna..ett tipset jag kan ge dig är att vänta o se..jättejobbigt jag vet..så var det för mig eftersom min mens var oregelbunden.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Fru T

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-24 16:01:13 följande:

Usch vad jobbigt o trist Vet faktiskt inte hur du ska räkna..ett tipset jag kan ge dig är att vänta o se..jättejobbigt jag vet..så var det för mig eftersom min mens var oregelbunden.
    jo ja vet det jobbiga är ju att den inte brukar va oregelbunden känns som den fått för sig att va det en gång i halvåret nu... ne i morron ringer ja RMC.
  • Mammatill4a
    Tanten är utan tvekan här å har med sig grymt jobbig värk å det käns nästan som hela underlivet vill ramla av... *morr* jaha ska ja räkna detta som första dagen på nästa cykel då, med nästa Bim om mina normala 31 dagar??
    Fy vad jobbigt..
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-24 14:24:28 följande:
    Ok..jag tänkte bara på att du skrev att du kunde efter 14 om det blev Valla. O 15 är ju efter 14 Men då får vi kolla ny tid
    Jag kan när som i veckan ööö tror ja minner hänger inte med riktigt.. men kan vi inte ses som sagt och invänta ciccielv när X åkt hem? ja har ingen så där tid på em att passa hem, bara barnen är nöjda och leker och får nåt att stoppa i munnen
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-24 11:44:53 följande:
    Marayah: vad kul med babysim jag tänkte börja gå på badhuset så fort jag är klar med strålningen, fr.o.m. nästa vecka ska jag gå på öppna förskolan så hon får träffa lite andra barn
    Ska du gå på babyöppet bara då? el när de har öppet andra tider oxå?? tänke om vi skulle ha sälle nåndag efter 14 ditt
  • ciccielv
    ush vad trist.jag som hade hoppats på att du var gravid.nästa ägglossningar har du runt 14 dagar om du har mens med 28-30 dagars mellanrum.

här är man nyss hemkommen från stan.fick åka in snabbt då jag behövde en till roller till målningen.här ska det snart ätas och sen målas igen.
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-24 14:24:28 följande:
    Ok..jag tänkte bara på att du skrev att du kunde efter 14 om det blev Valla. O 15 är ju efter 14 Men då får vi kolla ny tid
    ja det blev lite knasigt.jag har X som åker hem kl 16.men vi kanske kan fika/träffas vid 16.30 ?
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Leos och Vincents mamma
    ciccielv skrev 2008-08-24 16:30:08 följande:
    ja det blev lite knasigt.jag har X som åker hem kl 16.men vi kanske kan fika/träffas vid 16.30 ?
    Eller om vi tar en annan dag. Sambon slutar vid 16.45 o då måste vi hem just den dagen.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Marayah

16.30 tycker ja nästan bli lite sent för mej. J kommer hem från jobbet vid 17,30 o då ska maten vara klar.

Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-24 16:32:32 följande:
    Eller om vi tar en annan dag. Sambon slutar vid 16.45 o då måste vi hem just den dagen.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a

fasiken vad ja längtar tills imorgon då syrran som inte är klok kommer kl 8 till oss, sen ska hon och jag liam och alma åka in till banken och sätta in pengar "vunnit ett klart kanon bra skötväska på tradera" bild finns i mitt galleri, sen ska man la hem och laga mat och vänta på att olivia kommer hem från skolan sen blir de förhoppningvis ute lek el promenad vad nu barnen vill göra sen vid 16 kanske man ska möta älsklingen på ikano och gå och shoppa loss lite..

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-08-24 16:46:03 följande:
    fasiken vad ja längtar tills imorgon då syrran som inte är klok kommer kl 8 till oss, sen ska hon och jag liam och alma åka in till banken och sätta in pengar "vunnit ett klart kanon bra skötväska på tradera" bild finns i mitt galleri, sen ska man la hem och laga mat och vänta på att olivia kommer hem från skolan sen blir de förhoppningvis ute lek el promenad vad nu barnen vill göra sen vid 16 kanske man ska möta älsklingen på ikano och gå och shoppa loss lite..
    shoppa loss är alltid lita kul.väskan är kanonfin,den får du slita med hälsan i höstGlad
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-24 16:32:32 följande:
    helgen kanske är bättre?då har man inte en massa olika tider att passa Glad.eventuellt blir det norrköping nästa lördag.ska kolla efter gardiner,tavelramar osv
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
Svar på tråden VI från Linköping