• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    FL-fika

Fredag?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Firstandhappy

Fredag låter bra!!

dinana skrev 2008-08-25 11:37:02 följande:
    FL-fikaFredag?
  • Leos och Vincents mamma

Fredag funkar som sagt för mig vid 12.30, eller efter 14.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-25 12:01:44 följande:
    Fredag funkar som sagt för mig vid 12.30, eller efter 14.
    ska vi ta efter 14 då så hinner du vara med längre??
  • dinana

Vilka kan komma på

FL-fika fredag kl 14:00

dinana

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2008-08-25 12:09:50 följande:
    ska vi ta efter 14 då så hinner du vara med längre??
    Ja, gärna, om det är ok för er Men det kanske inte blir så länge ändå eftersom Leo huligan är med då
    Jag kan träffas 15 då, hämtar Leo 14.00 o sen ska vi ner med bussen o det tar ju sin lilla tid från Lambohov.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • MammaTillEKNS

Hej på er!

Jag kan inte fika på fredag, en kompis kommer hit då så jag får följa med en annan gång

Idag kunde tyvärr inte vår hemhjälp komma då en nära anhörig till henne är jättedålig ville inte ha någon vikarie då vi är vana att ha en och samma hela tiden. Vi har därför städat själva idag, gick hur bra som helst håller på att tvätta mattor för fullt nu

Hur har er dag varit?

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-08-25 12:35:11 följande:
    Vilka kan komma på FL-fika fredag kl 14:00dinana
    Ewa kommer med William
  • Firstandhappy
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-25 12:46:20 följande:
    Hej på er!Jag kan inte fika på fredag, en kompis kommer hit då så jag får följa med en annan gång Idag kunde tyvärr inte vår hemhjälp komma då en nära anhörig till henne är jättedålig ville inte ha någon vikarie då vi är vana att ha en och samma hela tiden. Vi har därför städat själva idag, gick hur bra som helst håller på att tvätta mattor för fullt nu Hur har er dag varit?
    ta med kompisen, kan du skicka hit städhjälpen sen!! jag orkar inte idag...
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-25 12:46:20 följande:
    Hej på er!
    Jag kan inte fika på fredag, en kompis kommer hit då så jag får följa med en annan gång
    Idag kunde tyvärr inte vår hemhjälp komma då en nära anhörig till henne är jättedålig ville inte ha någon vikarie då vi är vana att ha en och samma hela tiden. Vi har därför städat själva idag, gick hur bra som helst håller på att tvätta mattor för fullt nu
    Hur har er dag varit?
    Vad duktiga ni är!

Jag kan inte heller på fredag. Jag har oftast lättare på fm.
Svar på tråden VI från Linköping