Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Skorpan08 skrev 2008-08-25 14:57:42 följande:
    Så är det här i livet. Inget att göra nåt åt.Hittade denna annons i en annan tråd.www.blocket.se/vi/17507094.htmhehe
    haha den platsar ju på bestofblocket!
    Fru T skrev 2008-08-25 19:28:57 följande:
    pratat med en läkare på kk idag och han tror inte min äl kommit igång som den ska alls, så i morron ska dom ta massa blodprov å göra hormontester. sen är det bara att vänta... värdena på det andra blodprovet ja gjorde va för lågt för att va tagit den tidpungten i cykeln för att ja ska ha äl...idag är jag sängliggande med feber, min mens kan va så elak att ja blir helt utslagen
    finner inga ord.hoppas du blir gravid snart
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-25 21:08:41 följande:
    Nu verkar det som att jag kan fika på torsdag oxå..så om det passar bättre så kanske vi ska ta den dagen istället. Då kan jag på förmiddagen fram till ca 13.30 då jag måste ta bussen hem o hämta Leo på dagis. Sen kan jag vid 15 tiden igen..
    jag får hoppa fika för denna gången.kan bara senare eftermiddagar/helger.här fick man klippa upp mitt i natten pga ett barn som kräktes  för fullt.en egen liten majsburk är inte att rekomendera
  • Familjetrollet

kliva upp ska det varaSkrattande.jag har nog inte vaknat ännu.

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-08-26 10:27:11 följande:
    Här var det lugnt!
    ja det är riktigt tyst i tråden
    dinana skrev 2008-08-26 10:29:43 följande:
    Oja... man kan undra vart alla har tagit vägen... är ju inge kul väder ute direkt..
    ja vädret är så trist numera

vad ska hitta på idag?här ska man ev in till tornby under senare eftermiddag o shoppa prylar.behöver nya krukor,ramar mm mm till rummet som nu är under total fövandling från golv till tak.

vet npn en bra sida med billiga barnbårder?
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-08-26 10:41:29 följande:
    Jag ska ut till Ikano senare i em. Ska hämta 13-åringen i skolan 15.20 sen åker vi ut. Hon behöver lite smågrejer. Blir kanske bara hon och jag, om maken hinner hem får han en em med sin dotter.Vet ingen sida med barnbårder, sorry.

ja barnbårder är svåra att få tag i.har sett en fin men 240 spänn för 5 meter känns som rena rånet.rummet är stort så man behöver minst 12,5 m.vi har kollat alla tapetaffärer utom den allra dyraste affären.

vill ju inte ha en tantbård i ett barnrumSkrattande

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-08-25 12:35:11 följande:
    Vilka kan komma på FL-fika fredag kl 14:00dinana
    skulle gärna haka på,men jag kan bara efter kl 16.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-08-26 11:21:56 följande:
    Har du kollat på Rusta? Dom har flera barnbårder från 99:-.

var där igår.men de har bara barbie och på de bårder står det massor med svart text nertill.det får bli en titt på colorama.

ush här mår man illa igenså tydligen har vi fått kräksjukan igen

är det nån som är intresserad utan en massa teletubbisar?

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-08-26 12:56:14 följande:
    Usch då... Teletubbisar? Är det mjuka dockor? eller hur ser de ut?
    det är mjuka dockor.som heter bla: lala poo tinkywinky och en till som jag inte minns namnet på.

jag lägger in en bild starx
  • Familjetrollet

här kommer bild.tösen har samlt tubbisar i många år så detta är bara några av alla hon harSkrattande

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-08-26 14:07:20 följande:
    Hur stora är dom? Vad ska du ha för dom?Elin älskar teletubbies, bara skrattar när hon ser dom.
    en del skrattar,pratar,sjunger.de är hela.det  är stora mellan och små tubbisar.jag inboxar dig
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-08-26 14:16:53 följande:
    Tror min tjej är lite för liten för Teletubbiesar.. men söta vart de ju allt.
    de är supersöta.nu ska jag försöka vila lite.får se om illamåendet försvinner
Svar på tråden VI från Linköping