VI från Linköping
Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 21:18:37 följande:
Mammatill4a: Ok, sa hon nåt varför hon har avreggat sig?
jag har hört av henne.så nu behöver man inte vara orolig att något hade hänt
Mammatill4a skrev 2008-08-31 21:42:04 följande:
Då hoppas ja du får min BM nästa gång du lyckas få ett plus, det enda ja hört från henne var på inskivningen hur BIM låg till, men efter första glukosbelastningen så frågade hon inte om vikt mm och efter andra glukosbelasningen som oxå vart ok stämplat tjatar hon inte om de ett dugg.. är den enda BM som man inte fått skit utav att man är överviktig, tycker om henne skarp kan ja säga
ibland tjatar de för mycket om ens vikt.jag tycker inte du är så mycket överviktig.man lägger ju på sig en massa vid varje graviditet.själv väger jag 15 kg mer nu än efter nr två blev till.sen har man lyckats gå ner i vikt men så går man upp allt igen
Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 21:28:54 följande:
Jag har läst om flera i annan tråd som jag är med i här på FL, som äter de tabletterna o det hjälper riktigt bra. Så jag hoppas att det ska göra det på mig oxå.
jag har oxå läst om reduxin.vissa går ner massor,andra lite och en del inget.men det är värt att prova.funkar de inte så får man testa några andra tabletter istället.det är hopplöst när inga kläder passar.det enda som skulle passa är mammakläder men det vägrar jag använda
Marayah skrev 2008-09-01 08:09:41 följande:
Gomorron solstrålar. Vad händer idag??Här ska man juh till Bm på efterkoll och sen till Malin. Nej nu ska ja ta o göra mej lite i ordning. Ha en bra dag!!!
godmorgon på er.hoppas ni har haft en bra helg med marko.kul att ni fick egentid med marko.ibland behöver barnen få ha sin pappa/pappa för sig sjä
lva.vi hade det i lördags.lillan blev så glad över att få en dag med bara mig.
idag blir det rätt så lugnt.ingen X kommer idag.så efter frökens skola blir det stan och sen blir det mjölby och fira barnens stora kusin