Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Mammatill4a skrev 2008-09-04 10:52:03 följande:
    Tack för de orden , ja kan säga att just nu är ja mer död än levande, har legat i soffan i en timme och tyckt synd om mig sj, trött som ett ägg men kan inte koppla av endå..Får se hur de blir imorgon, kankse har en snäll farmor och farfar som kan se efter barnen medans karl jobbar, de brukar inte vara några svårigheter om de inte har annat inplanerat, har hänt 1-2 ggr förut..
    bara att du hojtar till om du behöver hjälp.du får krya på dig.nu ska jag hämta lillan
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 11:10:31 följande:
    Tack, de ska jag göra..
    ha det så bra så längeGlad
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 12:08:01 följande:
    Vart vill du flytta då?? håller med om de du skriver, bodde i skägget 2002 men flyttade därifrån pga av att de inte finns så mkt grönområde att gå på och jag är en naturmännsika så rydskogen är toppen

jag gillar oxå grönområden som rydskogen,vidingsjöskogen.kärna mosse osv.nu har det inte blivit så mycket långpromenader i år pga värk och smärta.

men i höst blir det en tripp till skogen så barnen kan plocka pinnar,kottar och så de kan pyssla lite hemma.

nu ska jag göra mig iordning.ska hämta stora tösen om en stund och bege mig till posten igen.då jag fick en avi idag.har ingen aning om vad det är för nått.det kan vara mina bårder som har kommitGlad

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 13:22:40 följande:
    Ska prata med maken och se om man får jojjna med er ut vore kul en sista gång innan skrutt kommer ut.. för i okober är de fullt med födelsedagar såm man ska fira och firas på...Men ska vi vara nånstans innan??
    jag kan kolla om gubben min kan ta barnen.jag följer gärna med.
    Fru T skrev 2008-09-04 13:23:26 följande:
    fick lite bråttom där..å så har ja ju inga barn som blir störda, bara störda katter å just nu på obestämd framtid mammas hund
    vad är det för hundras?
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 14:33:47 följande:
    JAHA, ingen som har ett nyare babyskydd till salu okrockat såklar, var uppe i förrrådet och skulle ta babyskyddet som vi fick låna av min kusin alldels nytvättat och klar, eller hur, lukta kattpiss av endel av klädseln, så den är de bara att lämna tillbaka och fixa nytt, FAAN ja som trodde ja hade allt klsrt nu, men ikke bara att gå till brio och babyproffsen och se om de rear ut nåt i slutet av månden. lite besviken kan man säga att jag är nu men men inget att göra åt..
    fy så trist.har du kollat blocket.där finns många "nya"tlil jättelåga priser
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2008-09-04 14:46:28 följande:
    en shetland sheepdog
    de är så söta.en sån goding har jag här idagGlad
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 14:56:49 följande:
    japps, tittade på den, men tror inte den får plats därbak i bilen och sen är min man så jädrans lat ibland, så bättre att åka och köpa nytt i linköping där man bor än att åka runt och köpa begagnat, vilket är ganska bra ioförsig, så ska prata med honom när han kommer hem.. även om stolarna ser bra ut kanske de finns nåt småfel på dem..
    vi har mest köpt beg bilstolar till barnen.babyskyddet användas ju  typ bara 4-5 månader.så länge bilskyddet inte är mer än 5-8 år och plasten och frigoliten är hel och okrockad så är det ingen fara med begagnat.

nu ska jag ta och fota och sen börja med tradera auktionerna
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 15:29:06 följande:
    Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:Leos och Vincents mamma (Becka)Marayah (eventuellt nykter , ammar nattetid än så länge!)mammatill4a: självklart nykter men för miljöombyte följer jag med:-P
    jag ska se med maken om han kan ta barnen.sen vet jag inte om sonen kommer den helgen
  • Familjetrollet
    Cacan skrev 2008-09-04 16:49:21 följande:
    Passet räknar jag med att de kommer utökas framöver så planer på att fortsätta efter nyår: Självklart!!Vore kul o ni bara ville skriva lite kort om er ålder o bor m.m. så jag har lite hum om er!! hur mga är ni som håller till i denna tråd?
    jag skulle gärna haka på.men jag bor på andra sidan stan
Svar på tråden VI från Linköping