Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

cocacarro skrev 2008-09-04 19:37:13 följande:
    Hej på er! Vet inte om ni minns men jag var inne i eran tråd i våras och ville ha tips om bostadsområden i Linköping. Nu har vi iaf flyttat hit och kommit i gång med vardagen så vore kul att lära känna lite nytt folk
    välkommen tillbaka.jag minns ditt alias
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Cacan skrev 2008-09-04 19:32:27 följande:
    nej, det finns ingen max eller minimum ålder på barnen!! Alla är välkomna.. bara de r i vagnen!

då är mina barn för stora.

jag är 34 och har tre barn och en ängel-06.bor i ryd just nu

mammatill4a hoppas du mår bättre nu

• Familjetrollet
    Cacan skrev 2008-09-04 22:36:00 följande:
    ja jag älskar oxå landet och att bo där!ang mamma träningen så måste man inte ta med vagn eller barn.. så, familjetrollet, du kan haka på du med
    tack vad snällt.villa dagar o tider är det?Glad
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-05 07:52:02 följande:
    Här mår man skit och pannkaka, men med panodil i kroppen och en dusch sen kanske man piggnar på sig lite bara näsan som rinner idag OCH inatt så ja har inte sovit många timmar då alma legat bervid och varit täppt men hon är lika pigg för det idag, ungar sägr ja bara de klarar ju av allt
    då får du krya på dig.ush vad godissugen jag är*suck*
    ja barn har en förmåga att aldrig vara tröttaSkrattandehär blev man väkt av lillan runt 01 inatt.sen regnade det så man kunde inte somna.

idag har man börjat tvätta och städat halva lyan.vid 17 kommer sonen och sen ska vi in en snabbsväng till stan och ev tornby
  • Familjetrollet

ang utekvällen den 27/9

jag ska se om jag kan hänga med.min syrra fyller år den dagen.sen vet jag inte om sonen kommer den helgen.

men det blir nog fler träffar

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-06 21:53:19 följande:
    Sambon e. Och min son.  
    min man är ett LHC freak

hoppas er helg har varit bra med M&I partyt.synd att man inte kunde haka med

här har vi haft fullt upp.igår var vi på graflundsdagen i ösregnet.sen har det blivit shopping.det har blivit kläder och massor med julklappar till töserna.sen ska det inhandlas till sonen framöver oxå.

och så ska det köpas paket till lillan som fyller år nästa månad.
  • Familjetrollet

Mammatill4a

hoppas du mår bättre nu.du missade väll inte studentsvinens fest i fredags?*arg*de kan då inte visa nån HÄNSYN till barnfamiljerna på gården.jag fattar inte hur G kan sätta en massa studenter som granne med barnfamiljer.

börjar bli tröttsamt nu.man kan ju ha en fest utan att leva f*n.

• Familjetrollet
    jannovich skrev 2008-09-07 15:23:20 följande:
    Steg 1 är ju att prata med dom, steg 2 att ringa störningsjouren om dom inte skärper sig. När det har varit livat här har vi gått och pratat med grannarna och det har sedan blivit tyst. När man har fest tänker man inte riktigt på hur mycket saker och ting faktiskt hörs.. och det behöver inte ens vara fest för att saker ska höras Sen bryr sig nog inte Graflunds om dom som söker lägenhet är studenter eller inte, sålänge man betalar hyran och är en skötsam hyresgäst får du nog syssla med vad du vill. Och sålänge hyresvärden inte får inte några klagomål kan dom ju inte göra nåt. Så är det riktigt illa får du höra av dig till Graflunds tycker jag.
    graflunds bryr sig inte i somras ramlade dåvarande student genom fönstre i fyllan.han ramlade rakt genom grannens utetak!då fick de en rejäl skopa utskällning av grannen.tyvärr bryr sig inte studenterna.i skäggetorp hade vi utländska studenter som festade 3-4 dagar i veckan.deras fester pågick mellan 8-14 timmar i sträck.till slut flyttade de.då G inte brydde sig så gick vi via hyresgästföreningen.

G har ingen störnningstjour.G gör inte ett smack, inte ens åt killen som antastar barn*arg*

man får hoppas att de är lugna länge nu.det kan ju inte vara så svårt att ta hänsyn till sina grannar.de vet att det finns flera barn på gården.
  • Familjetrollet
    jannovich skrev 2008-09-07 19:11:17 följande:
    Tråkigt att du har såna erfarenheter!Men jo, Graflunds har störningsjour. Vid allvarlig störning får man ringa securitas, numret står på lappen som sitter ute i trapphuset.
    vi har ringt dem.gjord det när vi bodde i skäggetorp.

vad har ni hittat på i helgen?här har det varit kaos!*suck*stora tösen sa fulheter till sonen(sin storebror).detta ord får hon inte säga till sin bror.så idag har det varit rena cirkusen som vanligt.

så nu är man helt slutkörd

mammatill4a hoppas allt är bra med er.har inte sett er i tråden på några dagar.
  • Familjetrollet
    cocacarro skrev 2008-09-07 19:25:47 följande:
    God kväll på er! Här har man segat sig igenom helgen med en hemsk förkylning och massa halsont men nu hoppas jag att man håller på att bli bättre igen.Ser att ni haft meanditräff, vore kul att komma om det bli nån mer gång Familjetrollet: Jobbigt med störande grannar
    ush för förkylning.själva låg vi i kräksjukan för ett tag sen.efter att ha haft störande grannar i många år så tröttnar man.trots att man har flyttat så blir man inte fri från störnade festnissar
Svar på tråden VI från Linköping