VI från Linköping
du kan inboxa din adress
ingen fara vi ses ju ändå titt som tätt
.pannkakor är gott.tösens mjäl är mycket godare.vi gör ju all mat glutenfri.
ungen i stora tösens klass hade varit dum idag igen.så på måndag får det bli ett nytt samtal till fröken*arg*tösen vågar inte säga till då ungen blir dummare då.idag hade han slagit ett annat barn så näsan hade börjatr blöda!
hoppas de tar tag i det snart eller flyttar på ungen!ungen är ny i klassen.denna klass var lugn och städad förut.nu är tösen ledsen över att gå till skolan.hon vågar inte säga till fröken villket hon ska göra
mår skit över att tösen ska råka ut för en mobbare
blir det inte ordning så får man väll ringa föräldrarna om de nu kan svenska.
.jag minns allt hur blyg O var här i början hon sa inte ett ljuf.numera går hennes mun i ett
.vi frågar oxå stora tösen varje dag hur skolan har varit.halloj tjejer.här sitter man på norrköpings tågstation och väntar på att tåget ska komma.så då passade jag på att sitta vid datorn
idag har jag och lillan haft en egendag med shopping.imorrn blir det auktion samt gistad marken.hoppas ni andra har haft en bra lördag.
när jag kommer hem så ska det STÄDAS och TVÄTTAS.har inte blivit av de sneaste 2 dagarna då jag o lillan var sjuka.mitt illamående håller i sig ännu.

.hoppas allt är bra med dem.hon har vart inloggad men inte skrivit något i denna tråd.
nu ska vi ut till tåget.ha det så bra så länge