Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

dinana skrev 2008-08-29 12:34:24 följande:
    Här har ni en bild på den och så ser du hur den rosa camon ser ut =)
    de är så snyggaGlad
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-29 12:07:29 följande:
    hur ser den vätskan ut? aj kom min igår, hihi har packat de första kläderna till skrutt i den och overoll och mössa:-S så nu får den komma när den vill ibland tror ja de är på G med det tränger på neråt så ja knappt an röra mig och faan de må ja säga gör jävulstk on..ingen som vill fika nästa onsdag??
    jag vill gärna fika men jag kan inte förren efter kl 16.har ju barn som ska hämtas vid olika tider.är det ingen som fika nån helg?

här steker man pannkakor till kvällsmat.sen ska jag ta en panodil då febern inte ger sig
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 15:18:51 följande:
    Det är nästa lördag, alltså den 6 september, kl. 14.Jag väntar på svar från er alla Eller ja, mammatill4a lillisen o dinana har svarat att ni kan, men sen är det ingen mera.Tänkte faktiskt skriva o påminna i tråden idag om det!Jag måste få ihop lite folk ju! Än så länge är det bara 4 st som sagt att de kan.Behöver väl vara en 8 st minst i alla fall, så att säljaren vill komma Så meandi party hemma hos mig lördagen den 6 september kl. 14!Jag bjuder på hemmabakade mackor o lite fika!Man måste inte handla om man inte vill, kan bara komma o umgås lite Skriv i min gästbok ni som kan komma så skickar jag adress via inboxen sen.
    jag kommer jättegärna om man nu är frisk så att sägaGladdu kan inboxa din adress
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-29 15:30:31 följande:
    men hallå, en snabbis fika kan ni la vara med på endå? ta med penna och papper åt honom el nåt.. el så får han sitta i mitt knä hehe,, vore ju kul om ni med kom såklart..
    gör du nått speciellt imorrn?tänkte om du ville ta en promenad till barhälls loppis eller loppisen i ryd imorgon om vädret är bra
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-29 18:41:04 följande:
    tyvärr så har vi bestämt annat  imorgon , men hade ju varit kul..

ingen fara vi ses ju ändå titt som tättGlad.pannkakor är gott.tösens mjäl är mycket godare.vi gör ju all mat glutenfri.

ungen i stora tösens klass hade varit dum idag igen.så på måndag får det bli ett nytt samtal till fröken*arg*tösen vågar inte säga till då ungen blir dummare då.idag hade han slagit ett annat barn så näsan hade börjatr blöda!

hoppas de tar tag i det snart eller flyttar på ungen!ungen är ny i klassen.denna klass var lugn och städad förut.nu är tösen ledsen över att gå till skolan.hon vågar inte säga till fröken villket hon ska göra

mår skit över att tösen ska råka ut för en mobbareLedsenblir det inte ordning så får man väll ringa föräldrarna om de nu kan svenska.

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-29 18:56:40 följande:
    men fy så jobbigt, att hon känner så, de är absolut inget kul, ja vet  vart sj mobbad som barn och upp till ja började gymnasiet, av vissa som inte brydde sig alls om hur man mådde mmhär lekte de jätte snällt idag men mm vad stökigt, men de får bli att städa innan söndag då olivia kommer hem..
    jag vart mobbad från första till sista skoldagen.hoppas de tar tag med ungen annars får det bli ett rejält snack med föräldrarna och rektorn!vår tös ska f*n inte utsättas för kränkning/mobbning i skolan!

jag har inboxat dig.villket folk det finns...

nä nu ska jag fixa resten av pannkakorna och sen börja sy UJ o OTH dynor och retro babyfiltar o kläder om jag klarar det med febern
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-29 19:33:56 följande:
    Mammatill4a: Men då säger vi 11 då Om fler kan då oxå. Just det ja, vi får verkligen ta o tajma in en eftermiddag oxå. Fast jag har det lite svårt då eftersom sambon slutar jobbet vid 17 o då försöker jag ha maten klar tills han kommer hem för annars blir det så sent när vi ska äta eftersom sambon vill hinna leka med barnen oxå o de går o lägger sig vid 19. Men nångång kan jag nog Helgerna har vi så mycket annat på som måste göras, sånt som inte hinns i veckorna, som handla, städa o framför allt klippa gräs o såna saker.
    ja tider är svårt att få ihopp.här får man springa runt och hämta barn på olika tider om dagarna.
    Mammatill4a skrev 2008-08-29 19:21:04 följande:
    nej fan de är inte meningen att barnen ska fara illa i skola, jag har samtal med olivia varje kväll om hur de varit i skolan mm , men för mkt prat kan göra henne lite ledsen oxå då hon saknar sina gamla kompisar så mkt, faan mår urk över de, men de är ju som sagt inte så lätt att komma til någe nytt och vara rätt blyg som hon var i början heller.. hoppas de går över snart annars vet i katten hur ja ska lösa de på bästa sätt..hoppas du får nåt gjort, sj sover alma nu och liam är på G sen blir de mys i soffan med maken och kladdkaka och grädde och sist men inte minst lyssna på skruttshjärtljud tillsammans
    nä nu du!då ska du allt äta kladdkaka för mig oxåSkrattande.jag minns allt hur blyg O var här i början hon sa inte ett ljuf.numera går hennes mun i ettGlad.vi frågar oxå stora tösen varje dag hur skolan har varit.

nu får ni alla i tråden ha en bra kväll.här ska man försöka sy lite
  • Familjetrollet

halloj tjejer.här sitter man på norrköpings tågstation och väntar på att tåget ska komma.så då passade jag på att sitta vid datornSkrattande

idag har jag och lillan haft en egendag med shopping.imorrn blir det auktion samt gistad marken.hoppas ni andra har haft en bra lördag.

när jag kommer hem så ska det STÄDAS och TVÄTTAS.har inte blivit av de sneaste 2 dagarna då jag o lillan var sjuka.mitt illamående håller i sig ännu.

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-08-30 15:51:03 följande:
    hmm samma här, städa tvätta o packa, atsingens va saker man har överallt trots att man inte bott här mer än knappt året..
    ja du man har 100 gånger mer än man tror.oftast märker man det när man ska flytta

mammatill4a era barn är så söööötaGlad
    Firstandhappy skrev 2008-08-29 22:09:08 följande:
    verkar inte bättre. finns inte med i min adressbok iallafall, kanske bara byter namn, hoppas väl på det iallafall..
    jag har oxå undrat vart mammatillEKNS har tagit vägenLedsen.hoppas allt är bra med dem.hon har vart inloggad men inte skrivit något i denna tråd.
  • Familjetrollet

nu ska vi ut till tåget.ha det så bra så länge

Svar på tråden VI från Linköping