Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Marayah skrev 2008-09-03 09:11:40 följande:
    Gomorron.. Denna morron började inte bra, som vanligt får man gapa på en 5åring som aldrig fattar va man säger. Börjar bli riktigt trött på o tjata nu. Verkar juh inte som att de blir bättre heller vare sig man ger förbud eller sätter upp regler... Idag väckte han lillebror som vanligt fast ja sagt till tusen gånger.. Såå typiskt. Igår sov inte Filip mycket på hela dagen, o blir de så idag med så blir de inte roligt då han inte fick sova klart sin morron sovning eftersom de e då han sover som bäst.. Så idag e ja ingen snäll mamma kan ja lova... Nej nu ska ja se om ja kan försöka komma i duschen... Hoppas er dag bärjade bättre än min iaf!!!
    det där känner jag igenSkrattande.här trotsar barnen varje dag.och det är inte kul när två barn på 5 och 7 år bråkar om allt nästan jämt.i helgen kommer min 14 åring och den åldern är inte kul.då är inget kul,jo att reta upp ena syrran hela dagarnaSkrattande.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-03 11:12:46 följande:
    Stackare, vet precis hur du känner, har en Liam jag och han kan han oxå och tyvärr har Olivia börjat IKKE lyssna oxå och så har man hihi en alma som säger JAHA åt allt som menas på att hon ska klara allt sj, tom att hyvla ost till mackan på morronar och kvällar och jag kan säga att hon ger sig INTE i första taget...
    tackar för besöket.alltid lika kul och trevligt när vi ses.Gladhär ska jag börja sy nu.alma är riktigt duktig .hon är så söt när hon säger nej.en riktigt liten bestämd damGlad
  • Familjetrollet
    Cacan skrev 2008-09-03 23:02:39 följande:
    hej! kul med en tråd med LKPG bor.. hänger på om det går bra! ni har säkert hållt kontkakten ett tag!??är en tjej på 26 år med dottern Emilia på snart 11 mån.r fortf mammaledig o tänker vara det ett år till..Ngn som är sugen på att börja på mammaträning utomhus ?kolla gärna denna sida:carinsmassageofriskvard.5min.sesprid gärna hemsidan o tipset om träning till era vänner o bekanta!

välkommen hit

idag var det omöjligt att sova,vaknade vid 6:30.var den som såg idol igår?

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-03 17:25:02 följande:
    Kul o partaja..jag är såå himla sugen på att göra det! Var sååå länge sen jag gjorde det, själv i alla fall utan sambon.Ingen som vill ta en kväll framöver o ut o partaja
    jag hänger gärna med.men jag är rätt trist då jag varken dansar,röker eller dricker alkoholSkrattande
    dinana skrev 2008-09-03 17:17:02 följande:
    Fan vad dyrt det är med gravidtest... var inne på apoteket å kolla. Ingen som har något liggandes (CB eller PREG) som de kan tänka sig å sälja till mig.
    ja gravtest är allt dyra.har du kollat på tradera?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-03 16:34:16 följande:
    Blir det något fika torsdag el fredag? Måste fördriva tiden lite så jag inte går hemma hela dagarna å tråkar
    jag skulle gärna ta en fika.men jag har fullt upp idag

Leo och vincents mamma

jag får tyvärr lämna återbud.sonen kommer imorrn,villket inte var planerat.men jag kommer jättegärna på nästa M&I partyGlad
  • Familjetrollet
    Familjetrollet skrev 2008-09-04 07:05:08 följande:
    välkommen hit idag var det omöjligt att sova,vaknade vid 6:30.var den som såg idol igår?
    var det nån som såg idol igår ska det stå.stavar som en kratta tidigt på morgonen
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-04 07:33:53 följande:
    Gissa vad..? Mensen kom i natt, och då med besked... Jag håller på å bli tokig tror jag! Så nu har man en cykel på 30 dagar. Fattar noll!!!Så nu skall jag köra gärnet för att gå ner i vikt. Och så lagom till semestern så är det busadags (v 38). Men sambon säger att vi inte skall tänka på det så utan ha sex varje dag.. Ja, just det ja...
    ush vad trist att mensen kom.
    dinana skrev 2008-09-04 07:31:07 följande:
    jag tittade på idol igår... fast med ljudet avstängt för sambon höll på å gå upp i taket så fort han hörde dem sjunga...
    man höll ju på att skratta ihjäl sig när vissa sjöng.Skrattande

idag ser det ut att bli bättre väder.här ska det städas och tvättas
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-04 08:26:40 följande:
    ja det var ju inte så roligt, men nu får jag en chans att gå ner lite i vikt som jag lovade mig själv om mensen skulle komma. dagens vikt 63,3. någon som vill hänga på ? målet är att gå ner i vikt innan ÄL den 19e september. så det är bara att ge gärnet nu i två veckor.ja, idol är ju rätt löjligt egentligen. men visst dte är ju kul å titta på... sambon trodde han skulle bli galen så det var antingen tvns ljud eller han som skulle sticka.
    jag kan haka på.jag ska ner 8 kg .jag skulle börjat med tabletterna i veckan.men glömmer det alltid.idol är ju kul att se.speciellt de som tror att de kan sjungaSkrattande
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-04 08:31:51 följande:
    Vad tråkigt. Men är ju inget att göra åt.
    ja det är lite trist. sonen kommer inte så ofta så då får man passa på när han ville komma.
  • Familjetrollet

vad lugnt det är i tråden idag.här ska man strax till centrum och betala en räkning som man har missat*suck*

mammatill4a ska du nått till centrum?

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-04 09:15:20 följande:
    Välkomen får man väll säga, hade gärna gått med på mammaträning, men har bf den 30/10 så om de kommer hålla på efter jul är ja jätte intressserad, bara de är i linköping nånstans då ja ej har körkort..
    jag har inte vart på nån pub/disco sen -99.sist jag var det i lkpg var -94.stenåldern med andra ordSkrattande

då får du krya på dig.låter som att du har fått bihålsinflammation.hoppas du slipper febern.det är bara att du säger till om du behöver hjälp.jag vet hur jobbigt det är att vara rejält sjuk och samtidigt ta han om barn osv
Svar på tråden VI från Linköping