LinnenMinnen skrev 2008-09-10 16:00:41 följande:
Usch det där lät inget kul alls.Har du inte fått någon diagnos?
har inte fått nån.det började när jag väntade näst sits barnet.värken kan hålla i från ett par dagar till flera månader.sen är den borta några veckor/månader och kommer tilllbaka.det senaste året har den blivit vä
rre.de har hänvisat mig till gyn men de fann inget fel.men den svenska sjukvården är ju ett skämt numera.vanliga värktabletter hjälper inget.har tetstat flera utan dem
LinnenMinnen skrev 2008-09-10 15:59:32 följande:
Åhh vad kul att man inte blev dissad! De e svårt med sånna här trådar tycker jag!Ja visst vill jag följa med och shoppa kläder beror dock på tider då jag jobbar 100% med !
vissa trådar är trista då man inte ens blir välkomnad osv.dock får man tänka på vad man skriver då det finns folk som snokar och hånar en bakom ryggen osv.trist att folk gör så
Mammatill4a skrev 2008-09-10 15:58:29 följande:
hehe jag har heller aldrig varit där , har inte haft varken tid el inkomst till de, plus att man inte har barnvakt till alla barnen samtidigt..
jag har heller aldrig varit där*snyft*men jag ska dit nån gång har jag bestämt.då kanske vi kan ta en shoppingtur i slutet av månaden eller runt bb