thelifesaviour skrev 2008-09-08 15:53:41 följande:
Familjetrollet, i ryd då? gissar jag. :)
stämmer bra
Fru T skrev 2008-09-08 16:03:32 följande:
NamNamNam Grekiskt e got mat va hos mormor på söndagsmiddag igår å åt lamstek. MuMMaja TROR jag är mitt inne i äl (om ja nu har är) känslan i kroppen är helt klart annorlunda så ja *hoppashoppas* å så har ja fått mysa lite så där lagom mycket...I morse va ja barnvakt till min väns lilla sötis i en timma då hon äntligen börjat ta körkort å körskolan ligger runt hörnet här hemma så hon bara kommer hit å dumpar honom...27e: ja föredrar nog å käka nåt innan. så om ni vill komma vid 19 vore toppen. Ni får nog stå ut me gubben här 1 timma typ då ja har för mig att han börjar jobba 20:30 men det tror ja ni överlever, han charmar alla.Party schoppingen skippar ja nog, ska göra av med pengar så det räcker den 29e sen då vi e fyra tjejor som ska till ullared.å så tror ja ja har drabbats av en sömnattack eller nåt.. efter att vart vaken i ca 2 timmar på fm så somna ja igen brevid min snarkande karl (å då måste ja vart bra trött) å vakna vid tre... sovit bort heeela dan så det e ju tur att ja inte har nåt ja måste göra...
jag håller tummarna att du blir gravid inom en snar tid
Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:04:01 följande:
Ja, jag med..vi kanske skulle ta en kväll längre fram i höst sen som vi går ut o äter, alla här i tråden som vill
jättebra förslag.jag gillar kinamat.
Mammatill4a skrev 2008-09-08 16:07:51 följande:
Hihi, då kan ja inte följa med, då har ja bäse men eftersom aj är så kräsen gör de mig inget att jag får stanna hemma, bättre de än sitta och peta i maten som man inte gillar endå ..spanade in din sida med,, fina kort på vincent, såg en babysitter där , du får hojta om du ska sälja den nångång då är ja intresserad...
du kan ta med din bebbe.snart har du bara en månad kvar.är bebben lika vild ännu?