Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

Summerlove08 skrev 2008-09-08 14:41:48 följande:
    Familjetrollet: Den stannade där sist jag åkte i alla fall. Det är ju om det är någon förändring precis nyss som är gjord. Har inte åkt nu senaste veckan pga att jag opererat mig o inte vill ut o fara så mycket.
    vi såg lappen när vi var på gistad marken.då får du krya på dig.vad för op har du gjort?
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 14:44:44 följande:
    Familjetrollet: bor i Valla, vid gamla linköping. egentligen var det nog rätt varmt, men när det regnade i ansiktet blev det lite kyligt. :)
    då är vi nästan grannar.vi bor på andra sidan vallarondellenGlad

här har man rensat för fullt igen.fy vad prylar man har,men de ska få nya ägare snartSkrattande.tyvärr blev man inte klar.jag fick ge upp då handleden värker en massa igen.
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2008-09-08 15:53:41 följande:
    Familjetrollet, i ryd då? gissar jag. :)
    stämmer bra
    Fru T skrev 2008-09-08 16:03:32 följande:
    NamNamNam Grekiskt e got mat va hos mormor på söndagsmiddag igår å åt lamstek. MuMMaja TROR jag är mitt inne i äl (om ja nu har är) känslan i kroppen är helt klart annorlunda så ja *hoppashoppas* å så har ja fått mysa lite så där lagom mycket...I morse va ja barnvakt till min väns lilla sötis i en timma då hon äntligen börjat ta körkort å körskolan ligger runt hörnet här hemma så hon bara kommer hit å dumpar honom...27e: ja föredrar nog å käka nåt innan. så om ni vill komma vid 19 vore toppen. Ni får nog stå ut me gubben här 1 timma typ då ja har för mig att han börjar jobba 20:30 men det tror ja ni överlever, han charmar alla.Party schoppingen skippar ja nog, ska göra av med pengar så det räcker den 29e sen då vi e fyra tjejor som ska till ullared.å så tror ja ja har drabbats av en sömnattack eller nåt.. efter att vart vaken i ca 2 timmar på fm så somna ja igen brevid min snarkande karl (å då måste ja vart bra trött) å vakna vid tre... sovit bort heeela dan så det e ju tur att ja inte har nåt ja måste göra...
    jag håller tummarna att du blir gravid inom en snar tid
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 16:04:01 följande:
    Ja, jag med..vi kanske skulle ta en kväll längre fram i höst sen som vi går ut o äter, alla här i tråden som vill
    jättebra förslag.jag gillar kinamat.
    Mammatill4a skrev 2008-09-08 16:07:51 följande:
    Hihi, då kan ja inte följa med, då har ja bäse men eftersom aj är så kräsen gör de mig inget att jag får stanna hemma, bättre de än sitta och peta i maten som man inte gillar endå ..spanade in din sida med,, fina kort på vincent, såg en babysitter där , du får hojta om du ska sälja den nångång då är ja intresserad...
    du kan ta med din bebbe.snart har du bara en månad kvar.är bebben lika vild ännu?
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-08 22:05:46 följande:
    Nån som vill ta en fika i veckan?Jag kan hela onsdag, hela torsdag o eftermiddagen på fredag.
    jag kan efter kl 16 på fredag samt i helgenGlad

mammatill4a jag fixar klädseln idag.jag köpte en ny symaskin igår kvällGlad
    Fru T skrev 2008-09-09 07:24:14 följande:
    blä idag är ja uppe me tuppen, kände att ja behövde ta tag i det gigantiska smutstvätthögen men ja lär ju kunna somna i kväll iallafall...
    du får gärna vårat tvättberg oxåSkrattande
  • Familjetrollet

nån som vet när det blir fint väder igen?här ska man strax bege sig  ut på långpromenad.sen ska jag sy nått skoj.

• Familjetrollet
    Marayah skrev 2008-09-09 08:23:19 följande:
    Som de ser ut nu så har ja två sjuklingar hemma.. Men Marko e okej så han skickar ja på dagis. Filip vaknade inatt o kunde knappt andas för han var täppt i näsan.. Så nu e de dags att göra sig iordning o gå med Marko för att sen komma hem till en sjuk sambo med... Hoppas er dag blir bra.. Tror att min blir de..
    då får lille filip krya på sig.inte kul när bebisar är sjuka.ni får ha en bra dag
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-09 08:08:19 följande:
    Marayah: Men ska vi ta en fika på torsdag då, mitt på dagen när barnen är på dagis?Om nån mer kan då..Nån mer som kan fika på torsdag?
    beror på vart och när.kan en liten stund om det blir på stan
    dinana skrev 2008-09-09 08:44:59 följande:
    Ah, vad jobbigt.. får hoppas att lille Filip kryar på sig. Inte lätt när man är så liten och blir sjuk. Har varit iväg med Molly på dagis nu, hon sprang istort sett hela vägen bort. Väl inne så satte hon iväg mot bilrummet där hon satt å lekte för fullt efter bara någon minut. När mamma skulle gå så kom hon pch dunka mig på ryggen och sa hej då... sen gick hon tillbaka till bilrummet.. *jaha*
    vad gulligt.hur gick dina traderaauktioner?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-09 08:54:17 följande:
    mja, de gick inge vidare... sålde mindre än hälften... men ja, vet inte vad jag skall göra med resten. känns inte rätt å slänga kläder, men jag får väl skänka bort dem till barnen i ryssland eller något.
    mina gick rätt så bra.ska hiva ut en del till ikväll.jag brukar köra om det som inte blir sålt.oftast får man nästan allt sålt med tiden.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-09 09:12:32 följande:
    Jo, men man får ju betala en massa extra då, och det tjänar man ju inte på... nej, har börjat ge upp det här med Tradera.. skall sluta å sälja nu. Har en POP-jacka ut som kostade 600 kr, har fått 1 kr på den... jätteskoj =(
    här går mina bra som vanligt.klädpaket brukar gå riktigt bra även vinterkläder
    Mammatill4a skrev 2008-09-09 10:42:05 följande:
    jag kan tyvärr inte på torsdag, Onsdag hade varit bättre för min del då ala barn ska hämtas runt 14 tiden..
    hoppas du blev nöjd med klädseln.tack för en trevlig pratstundGlad

ang fika

den som vill/kan komma får gärna komma på fika hos oss på torsdag kl 15
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-09 11:06:23 följande:
    alltid lika kul att få oväntat besök, hehe ska sätta ditt de snart..faan vilken panik jag har nu, tänk om ja inte hittar nåt som alma kan ha på sig imorgon när de ska ta kort på dagis... fasiken tur att du sa de till mig måste verkligen gå igenom kläderna, annars får ja ta med henne till stan i em när magnus kommer hem.. Liam och Olivia har ju fasiken kläder i överflöd, men stackars alma har ju knappt nåt fint som passar för kort tagning mamma som är kräsen här hihi..Ja kommer på fika de vet du

tur att man såg lappen idag.jag vet inte heller vad jag ska ta på lillan imorrn.förra året hade de regnkläderna på sig.

jag bakar nått av tösens mjöl på torsdag.så slipper man handla en massa olika fika

nu ska jag kolla i min tygbyrå och se om man hittar nåtta kul att sy.nu ska nya symaskinen köras in rejält

• Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-09 13:40:04 följande:
    vad duktigt du varit måste ja säga inte ens ja har kommit så långt.. har legat på lattsidan idag, tänkte ta tag i garderoberna imorgon i sovrummer när ja har en halv dag för mig sj Familjetrollet:tyvärr kom ja på att ja kanske får besök på tordag av petra, men de beror ju på när hon dyker. men ska ringa henne ikväll och höra om vilken tid, annars kanske vi kan ta fm fika imorgon du och ja ??
    vi kan fika imorrn hemma hos dig eller här.har du möjligtvis nån tröja i stl 92?som jag kan låna.ska rita av till ett mönster
Svar på tråden VI från Linköping