Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping

dinana skrev 2008-08-30 17:35:16 följande:
    Någon som vill köpa en gråvit bondkatt?
    åååhhh så söt.hade gärna köpt katten men tyvärr är det omöjligt
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-30 18:04:54 följande:
    Just nu ska ja nog inte köpa på mig mer kläder, men det är ju bebbekläder som behövs sen, men vill ju veta vad vi får först. inte så kul att sätta rosa på en pojke heheTyvärr blir de inte nån mer kisse här då ragnar är en ensamvarg..
    illamåendet börjar ge sig smått.det var så skönt och kul att få komma ut.lillan var så go hela dagen.det var bara jag o lillan som tog en norrköpingtur.nästa gånge blir det stora tösen som får följa med istället.

här ska man strax lägga sig o sova.imorrn blir det fullt upp
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-08-30 15:51:03 följande:
    hmm samma här, städa tvätta o packa, atsingens va saker man har överallt trots att man inte bott här mer än knappt året..
    ja flytta är jobbigt.nu tänker jag inte flytta på ett tag. på 8 år har vi flyttat 7 gånger.vi har bott i de flesta stadsdelarna nu
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-31 08:39:31 följande:
    Vet hur du känner, vi har flyttat 4 ggr på 5 år (om man räknar med när jag flyttade in hos sambon, annars är det 3 ggr på 5 år). Men bara rört oss inom Tannefors innan vi flyttade till Lambohov för ett år sen.
    lambohov är jättebra område.jag bodde på lantmannagatan under tidigt 90 tal.
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 19:05:58 följande:
    Skönt att få sova lite när de är jobbdag för karlarna imorgon
    jag kan fika på onsdagGladidag har man inte vart inne på Fl förutom tidigt imorse
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-08-31 14:56:57 följande:
    Någon som har en Tripp Trapp stol de inte använder? Gärna med bygel =)
    tyvärr sålde jag våra två.det brukar finnas billiga på blocket.

hoppas alla har haft en bra dag.här blev det en sväng till gistad och kolonin.strax blir det soffan
  • Familjetrollet

har nån hört nått från mammatillEKNS?

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2008-08-31 20:32:32 följande:
    räknade de skrämmande gångerna o kom fram till 17 flyttar på 8 år... suck inte undra på att man börjar tröttna, men nu får det fan bara bli denna med tills det att man köer hus.
    jisses 17 flyttar på 8 år.du är ju värre än ossGlad.vad är det som gjorde att ni flyttar från mjölby?vi har vart på väg till både mjölby och norrköping.men det blir för långt för min son att åka då
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 20:00:06 följande:
    Marayah och ja ska bara umgås och på em är de ju Ronja rövardotter i ycke naturreservat med korvgrillning som börjar vid 16 tiden mm, stod om de i LP i torsdags..
    vet du vart det ligger?jag skulle gärna åkt dit men vi ska till mjölby imorrn
    dinana skrev 2008-08-31 20:40:34 följande:
    ah, mysigt. skall träffa en kompis vid 13 på stan imorgon, får se om man orkar göra stan då =)
    då får du ha en bra dag i morrn.klänningen ligger redo här till dig.själv var man och shoppade loss igår.stan får det bli ev nån dag nu i veckan eller till helgen
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 20:44:44 följande:
    kan ju strycka vad ja skev , magnus forksade lite mer i det och låg inte alls i trädgårdsföreningen utom i skogen runt ulrica , men vi ska fara ditt endå med barnen har ju lovat så går ju inte att svika dem nu..
    men hur kan de kalla det för latt ligga i linköping?ulrika ligger ju 5 mil bort enkel resa.
    dinana skrev 2008-08-31 20:58:11 följande:
    ah, vad bra.. då får man försöka träffas någon dag då så jag kan få klänningen. Får väl försöka träffas, eller om du skall till Ikano. Blir inte så många rundor till Rydh, men skulle säkert kunna gå en sväng (skulle jag ju verkligen behöva då jag är stor som ett hus nu).
    det går bra.bara att du slår en pling.
    Firstandhappy skrev 2008-08-31 21:11:23 följande:
    jag kan skicka sms till henne o kolla..
    vi har oxå flyttat då vi inte har trivits.sist flyttade vi pga nynazister som bodde på gården.sen så vägrar jag ha barnen i skäggetorps skolor.jag har upplevt ett helvete i dessa skolor.
    Mammatill4a skrev 2008-08-31 21:12:41 följande:
    ja du här ska med kg bort sen, hälst en 20-25 kg iallfall,kommer ju inte bli lätt men ner ska ja när ja väll ammat klart
    ja vikten är inte skoj.jag fortsätter att öka smått hela tiden.igår blev det pizza för sista gången på länge.
Svar på tråden VI från Linköping