• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-11 14:32:41 följande:
    inte den blekaste vart hon bor men det är den dagens bekymmer, tja lämplig plats att hämta dig måste ju vara på en parkering eller liknande där det är ganska lätt att ta sig in o ut med bil.
    Folkets park då kanske.
    Men det tar vi när den dagen kommer. :)
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2008-09-11 14:28:44 följande:
    Det låter jättebra.Vart är lämplig plats? Vart bor Fru T?
    Vad kul att du vill följa med ut då Fru T bor i Tannefors.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy

jajjemensan, här ska det hämtas folk på löpande band o sen ska det bubblas i skallen..

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 14:41:15 följande:

Vad kul att du vill följa med ut då Fru T bor i Tannefors.
    Tannefors låter ju alldeles utmärkt! :)
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 13:34:28 följande:
    Ja, det är klart iofs..så får det nog bli Jag öppnar gärna upp mitt hem oxå till alla som vill
    jag kommer gärna på fika.tyvärr har jag ont om tid då barn ska hämtas på olika tider osv

mammatill4a tack för fikat idag.så söt lillan är när hon ser bebisarGlad

ni får ha en fortsatt bra dag nu ska jag rensa ut det sista som ska skänkas till återbruksboden denna vecka
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 13:28:37 följande:
    mammatill4a: Ja, han är verkligen en riktig vilding, mer vild än tam O han är bara 5,5 månad, undrar hur det då blir om några månader! O när han väl börjar krypa ordentligt, hua, då kommer jag aldrig mera kunna fika med er
    han var riktigt ifull igång för att vara 5 1/2 månader.vad lik han var dig
  • Marayah

Hej hopp.. Tack Malin för idag!!! Får se om de e nån som vill komma till mig på fika till veckan??!! Nu har ja iaf kommit hem med vagnen. Fin var den, men dock solblekt på sufletten. Intet som ja egentligen stör mej på. Så nu ska de tvättas för de hade dom inte gjort. Gick in till stan och sen hem via tornby. Ha det så bra, nu måste ja ta hand om min lille som just vaknat. Har sovit tills nu sen vi kom från Malin.

Marko 031103, Filip 080621
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-11 15:35:03 följande:
    jag kommer gärna på fika.tyvärr har jag ont om tid då barn ska hämtas på olika tider osvmammatill4a tack för fikat idag.så söt lillan är när hon ser bebisarni får ha en fortsatt bra dag nu ska jag rensa ut det sista som ska skänkas till återbruksboden denna vecka
    HEHE ,  ja skojar du., tur hon inte var hemma idag ,då hade alla bebbar fått fullt med kramar och pussar

nu ska de städas lite, för karl tyckte tydligen de såg för jävligt ut här hemma MEN de enda som finns är smulorna under bordet sen fika träffen av den goda kakan marayah hade med sig,, MORR
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-11 15:50:54 följande:
    HEHE ,  ja skojar du., tur hon inte var hemma idag ,då hade alla bebbar fått fullt med kramar och pussar nu ska de städas lite, för karl tyckte tydligen de såg för jävligt ut här hemma MEN de enda som finns är smulorna under bordet sen fika träffen av den goda kakan marayah hade med sig,, MORR
    ja du män kan då klaga på alltSkrattande
    Marayah skrev 2008-09-11 15:48:49 följande:
    Hej hopp.. Tack Malin för idag!!! Får se om de e nån som vill komma till mig på fika till veckan??!! Nu har ja iaf kommit hem med vagnen. Fin var den, men dock solblekt på sufletten. Intet som ja egentligen stör mej på. Så nu ska de tvättas för de hade dom inte gjort. Gick in till stan och sen hem via tornby. Ha det så bra, nu måste ja ta hand om min lille som just vaknat. Har sovit tills nu sen vi kom från Malin.
    jag kommer gärna och fikar hos er.kul att få komma till sin gamla lya och fika.dock kan jag bara efter kl 16-17,men helger går bättre för oss
  • Mammatill4a
    Marayah skrev 2008-09-11 15:48:49 följande:
    Klrt ja kommer till dig gumman, kan ju komma nästa onsdag.. här har barnen studiedag på tisdag så ska se om vi kan ta tåget på morgonen ner till morfar mormor jobbar la som vanligt men kan ju kika på bebiskläder och overall på jobbet hennes TiHI..Skoj med nu vagn hehe ta kort och lägg ut vill se

Familjetrollet: ja de kan ju de. näpp nu ska ja ta fram snabbeldraken tills han kommer hem...
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
Svar på tråden VI från Linköping