• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 13:28:37 följande:
    mammatill4a: Ja, han är verkligen en riktig vilding, mer vild än tam O han är bara 5,5 månad, undrar hur det då blir om några månader! O när han väl börjar krypa ordentligt, hua, då kommer jag aldrig mera kunna fika med er
    hehe klart du kan fika med oss endå, bara att ta hemma fika som idag och låtan honom röja på golvet , ja är ju van vid barn så här hemma brukar de ju gå vilt till, så en mer el mindre gör ju inte mig något..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-09-11 13:31:25 följande:
    hehe klart du kan fika med oss endå, bara att ta hemma fika som idag och låtan honom röja på golvet , ja är ju van vid barn så här hemma brukar de ju gå vilt till, så en mer el mindre gör ju inte mig något..
    Ja, det är klart iofs..så får det nog bli
    Jag öppnar gärna upp mitt hem oxå till alla som vill
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 13:34:28 följande:
    Ja, det är klart iofs..så får det nog bli Jag öppnar gärna upp mitt hem oxå till alla som vill
    ja jag kommer gärna , man vet ju hur aktiva barn blir med åldern och man vill ju inte tvinga dem att sitta i en tråkig vagn på ett fik med babblande mammor, då kan man ju lika gärna ta hemma fika istället
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Cacan

VÄLKOMMEN alla nya! ( jag r rätt ny här oxå iof )

Nu har även jag fått ett snorigt barn! Var säkert ett halvår sedan o då var hon ju bara ett halvår själv nästan så man har glömt hur "eländiga" de blir! Sitta knä o gosa hela tiden.. det är ju bara mysigt men men trist med allt snor som rinner

funderar ändå på att gå ut en sväng.. har ju aldrig varit fel med frisk luft!

annars har vi bara slappat fram tills nu på dagen!
    I helgen ska vi hårdköra i min nya praktik så den blir klar ngn gång! sen får ni komma o beställa tid för massage

• Firstandhappy
    Cacan skrev 2008-09-11 14:04:41 följande:
    VÄLKOMMEN alla nya! ( jag r rätt ny här oxå iof )Nu har även jag fått ett snorigt barn! Var säkert ett halvår sedan o då var hon ju bara ett halvår själv nästan så man har glömt hur "eländiga" de blir! Sitta knä o gosa hela tiden.. det är ju bara mysigt men men trist med allt snor som rinner funderar ändå på att gå ut en sväng.. har ju aldrig varit fel med frisk luft! annars har vi bara slappat fram tills nu på dagen!I helgen ska vi hårdköra i min nya praktik så den blir klar ngn gång! sen får ni komma o beställa tid för massage
    mmm massage låter bra...
    Hoppas alla andra har det bra idag i det tråkiga vädret, själv ska man väl försöka att få lite gjort under dagen, packa lite mera kanske..
  • Firstandhappy

lägga ut igen för de nya...
    fest den 27'e september med förfest hemma hos fru t.

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-11 14:16:54 följande:
    lägga ut igen för de nya...fest den 27'e september med förfest hemma hos fru t.
    Jag tror att jag jättegärna vill komma!
    Om det är ok. :)
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-11 14:20:11 följande:
    Jag tror att jag jättegärna vill komma! Om det är ok. :)
    ja det vill du för det har jag redan bestämt, tänkte att vi skulle hämta upp dig på lämplig plats så ska du åka med hem till fru T, blir det bra??
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2008-09-11 14:22:24 följande:
    ja det vill du för det har jag redan bestämt, tänkte att vi skulle hämta upp dig på lämplig plats så ska du åka med hem till fru T, blir det bra??
    Det låter jättebra.
    Vart är lämplig plats? Vart bor Fru T?
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-11 14:28:44 följande:
    Det låter jättebra.Vart är lämplig plats? Vart bor Fru T?
    inte den blekaste vart hon bor men det är den dagens bekymmer, tja lämplig plats att hämta dig måste ju vara på en parkering eller liknande där det är ganska lätt att ta sig in o ut med bil.
Svar på tråden VI från Linköping