Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

oh vilket skoj väder det var idag då, när man för en gångs skull var sugen på att ta en promenad för att vakna till.
    bara vänta på att mamma vaknar så hon får komma hit med williams gåstol, han blir skitarg om han inte får ha den.

• Firstandhappy

nä här är det bara grått o trist, kanske tur det eftersom damm-dinosaurierna håller på att ta över lägenheten, fick precis slå ihjäl VÄRLDENS största äckligaste spindel som kom framdundrandes på toaletten. UÄHHHHH

• Firstandhappy

mer powerking åt folket...

• Firstandhappy

själv ska jag ringa mamma nu o be henne komma med willes gåstol innan han blir galen o be henne köpa med sig blonderingar i massor, en vecka som mörk räcker, nu är jag trött på det..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-09 14:06:36 följande:
    ja har två paket MOOD 103 solblond om du vill ha, fått dom gratis å använder dom inte så vill du ha dom är det bara att hemta upp dom när du kan om du vill...
    jättesnällt men tyvär blir mitt hår grått av solblond, därav anledningen att jag är mörk nu, så förhoppningsvis ska det i 4 pkt ultrablond o sen toppas av en pärlblond för att få ner det gula som alltid blir.. usch att jag aldrig lär mig, hoppas att mamma ska komma förbi snart o ta med sig wille en stund så jag kan få lite tid att städa, är så fruktansvärt trött idag så just nu är jag ingen bra mamma *ångest*
  • Firstandhappy

ohhhh jag är även världens sämsta FLICKVÄN idag, kom hem från jobbet i förmiddags som vanligt o säger hej, gnäller lite om resan o leker med wille, berättar min hemska nära döden upplevelsen jag hade på jobbet med spindeln o lite annat skit, säger hej då till Daniel som ska åka o jobba o som vanligt puss o vi syns ikväll, INGET MER!!!
    Har ringde en timme senare men jag hann inte svara utan tycker att äh är det viktigt får han ringa upp igen, ytterligare en timme senare ringer han igen o säger att hans mamma hälsade, jaha hur kommer det sig att hon ringde då tyckte jag??
    Ja hon ville bara gratta mig på min födelsedag!!  ÅHHH NEEEEJ, jag glömde hans FÖDELSEDAG!! ve o ångest, förlåååååååt..
    Hur fan ska man rädda upp det här nu då??
    Han sa att han va lite besviken imorse efetrsom jag inte ens sa grattis, tänkte faktiskt på det i bilen på vägen hem, men väl hemma var det som bortblåst..
    Tror inte ens monstersex kan rädda mig idag!!

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-09 14:51:16 följande:
    ojojojdådu får laga favvomaten, baka en goood tårta å ta på dig dom (enligt han) sexigaste underkläderna å hoppas på det bästa
    mmmm gissa om jag varit o shoppat nu!! massa fina blommor, goaste maten han vet och tårta...
  • Firstandhappy

nej dååååå jag glömmer aldriiiiig så viktiga saker som din födelsedag...
    fast det är klart att jag ville vänta tills kvällen, på morgonen träffas vi ju bara 15 min i dörren..

hmm får nog ställa min bleka bak i köket iklädd typ inget o ha maten klar tills han kommer hem vid 22, ros mellan tänderna o blekgult hår, tror du det funkar??

Fru T skrev 2008-09-09 17:22:00 följande:
    bra där säg nu inte att du glömde bort det, för det gjorde du ju inte , du ville ju bara vänta tills ikväll...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-09 17:28:41 följande:
    heeh jooo då det går nog hem
    får man hoppas, nu sitter andra blonderingen i, sen ska det färgas o sen slingas... får se om man har något hår kvar sen..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-09 18:08:20 följande:
    Huh! Vilken jobbig dag! Alldeles trött och fnittrig. Jobbigt att ha heldag på universitetet då. :(
    tell me about it, man blir helt slut av att plugga
Svar på tråden VI från Linköping