VI från Linköping
oh vilket skoj väder det var idag då, när man för en gångs skull var sugen på att ta en promenad för att vakna till.
bara vänta på att mamma vaknar så hon får komma hit med williams gåstol, han blir skitarg om han inte får ha den.
oh vilket skoj väder det var idag då, när man för en gångs skull var sugen på att ta en promenad för att vakna till.
bara vänta på att mamma vaknar så hon får komma hit med williams gåstol, han blir skitarg om han inte får ha den.
nä här är det bara grått o trist, kanske tur det eftersom damm-dinosaurierna håller på att ta över lägenheten, fick precis slå ihjäl VÄRLDENS största äckligaste spindel som kom framdundrandes på toaletten. UÄHHHHH
mer powerking åt folket...
själv ska jag ringa mamma nu o be henne komma med willes gåstol innan han blir galen o be henne köpa med sig blonderingar i massor, en vecka som mörk räcker, nu är jag trött på det..
ohhhh jag är även världens sämsta FLICKVÄN idag, kom hem från jobbet i förmiddags som vanligt o säger hej, gnäller lite om resan o leker med wille, berättar min hemska nära döden upplevelsen jag hade på jobbet med spindeln o lite annat skit, säger hej då till Daniel som ska åka o jobba o som vanligt puss o vi syns ikväll, INGET MER!!!
Har ringde en timme senare men jag hann inte svara utan tycker att äh är det viktigt får han ringa upp igen, ytterligare en timme senare ringer han igen o säger att hans mamma hälsade, jaha hur kommer det sig att hon ringde då tyckte jag??
Ja hon ville bara gratta mig på min födelsedag!! ÅHHH NEEEEJ, jag glömde hans FÖDELSEDAG!! ve o ångest, förlåååååååt..
Hur fan ska man rädda upp det här nu då??
Han sa att han va lite besviken imorse efetrsom jag inte ens sa grattis, tänkte faktiskt på det i bilen på vägen hem, men väl hemma var det som bortblåst..
Tror inte ens monstersex kan rädda mig idag!!
nej dååååå jag glömmer aldriiiiig så viktiga saker som din födelsedag...
fast det är klart att jag ville vänta tills kvällen, på morgonen träffas vi ju bara 15 min i dörren..
hmm får nog ställa min bleka bak i köket iklädd typ inget o ha maten klar tills han kommer hem vid 22, ros mellan tänderna o blekgult hår, tror du det funkar??