Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Firstandhappy (Ewa)
  • Firstandhappy

Ewa blivande lambohov 27 år o sonen william på 7 mån

• Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-04 21:08:37 följande:
    Mammatill4: Jo, kan tänka mig att det blir en rejäl omställning för lite äldre barn.LeoochVincent: Vid ängsgårdskolan nånstans va? Vi har barnen på dagis där borta på bygdegatan.Marayah: Tack
    bor med i lambohov eller rättare sagt kommer göra om en månad..
  • Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-04 21:36:51 följande:
    Familjetrollet: Firstandhappy: Så kul, på vilken gata då?
    ehh bra fråga, jag ska flytta till... bygdegatan hette det..
    lagom trött nu efter att ha ätit o ska fortsätta jobba 13 timmar till..
  • Firstandhappy
    cocacarro skrev 2008-09-04 21:51:57 följande:
    First: Okej, där har vi barnen på dagis. Jobba 13 timmar till? Låter väldigt jobbigt, vad jobbar du med?
    personlig assisten, börjar 18.30 o slutar 10.30 fast har sovande jour så jag överlever, sen är det bara att åka hem och ta hand om sonen.. full rulle..
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-09-04 22:01:22 följande:
    Här är en till som inte bor i stan, bor mitt ute i urskogen Fast i Åtvidaberg.
    huan ja, det är mitt ute i urskogenGenerad
  • Firstandhappy

så nu va det fixat, jag kan följa med den 27'e så nu ska jag bara säga till mannen att han får vara hemma med sonenOskyldig

• Firstandhappy

skulle kunnat tänkt mig att ta henne men det var väl avhämtning som gällde va?? orkar inte åka till stan en gång till idag..

• Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2008-09-05 15:23:11 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-05 15:18:06 följande:Jag vet hur det är. Elin är precis likadan. Fast nu har hon iaf somnat. Mot sin vilja ska tilläggas.
    då slänger vi in en 7 mån kravlande unge som ska på allt o det vill inte säga lite nu när hela lägenheten ligger på golvet under packningen, nyss fick han en krycka över sig fast den stod "skyddad" trodde jag..
  • Firstandhappy

precis, vet inte hur många blommor som åkt i golvet o han blir livrädd, men lika fan ska han på det igen efter 5 min... hahaha lite som vissa vuxna o sprit..

Svar på tråden VI från Linköping