Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping

cocacarro skrev 2008-09-18 19:40:20 följande:
    Firstandhappy: Klart jag inte gör, det är ju ett fullständigt normalt beteende bland dockor
    tänkte väl det, nu tycker jag om dig igen..
  • Firstandhappy

hög nivå på humorn idag känner jag... eller nää förresten , samma nivå alla dagar...

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2008-09-18 19:51:20 följande:
    Jag känner samma sak som firstandhappy. hög nivå! :D
    tycker om dig min nyaste bästaste vän...
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 20:14:17 följande:
    firstandhappy: ajdå, hur lyckades han ramla ur sängen? Snabb kille hmm, vi börjar nog bli gamla som åker på ryggskott har du mycket packning kvar? Kul å shoppa nytt till lägenheten sånt är alltid roligt! Har han börjat krypa än?
    nej han kryper inte men kravlar i en hiskelig fart, överallt..
    nja snabb o snabb, det var jag som inte tänkte mig för o missade att bulla upp i fotändan av sängen, hade skitont den dagen och var grymt trött så jag glömde bort dumma jag..
    Jo det är en del packning kvar, hela köket o lite till men det går fort sen när man väl sätter fart på det med, måste ju ha porslin o annat kvar så man kan äta sista veckan oxå.
    Ja fy va gammal man börjar bli, fyller ju hela tjutju, dags att börja tänka på vilken färg man vill ha på sin rollator.. jag paxar rosa med svarta flames o hono-honk tutan..
  • Firstandhappy
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 20:20:09 följande:
    Firstandhappy: då är han som N, hon kravlar utav bara farten lätt hänt att missa, speciellt om man har väldigt ont :/ haha, snyggt å gå med en rosa rollator säg till när du hittat en sån
    hahaha pimp my rollator Linköping...
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2008-09-18 22:27:46 följande:
    Har också facebook, Maria Svensson..Vanligt ja vet Här får man nog inte mkt sömn inatt heller. Lucas vaknade förut vid halv 10 och han har inte somnat om, är ledsen till och från. Så det börjar som igår. Jag som hade hoppats på lite sömn inatt men det ser mörkt ut på den fronten.
    här finns en till som har en liten som vägrar att sova, kan ligga i sin säng en stund men sen börjar han gapskrika, var likadant natten till igår, somnade vid halv två på natten efter mycket skrik.
  • Firstandhappy

hej alla underbara, idag har jag druckit så mycket kaffe att jag tror jag exploderar, fika på stan, upp till en kompis o dricka mer kaffe, hem igen o fick besök vilket innebar med kaffe, en tur till linköping och lite fika med mer kaffe, snart kommer mannen hem o då ska vi trävva o garanterat dricka lite kaffe.. öhhh jag kommer dö...

• Firstandhappy

usch va ni hädar...

Apipoulai skrev 2008-09-19 19:38:11 följande:
    Drick te som omväxling ;)
    thelifesaviour skrev 2008-09-19 19:38:44 följande:
    Ja! Drick te. Det är gott. :)
    vet att det är gott, men jag har packat ner allt te..
  • Firstandhappy

Jag håller tummarna för att vår lilla mr ska somna snart så jag o sambon kan få en kväll tillsammans utan att vi somnar på var sitt håll..

• Firstandhappy
    Flört
    Fru T skrev 2008-09-19 21:40:00 följande:
    hehee nje det skulle ja väll inte vilja påstå, det kommer lite svordommar titt som tätt å så får ja trä nålen på tråden åt han om å om igen men det är underhållande
Svar på tråden VI från Linköping